Newsy

Cher wraca z nową płytą

2013-10-11  |  06:15

Po 12 latach milczenia Cher nagrała nowy krążek. Jej płyta "Closer to the Truth" zbiera zróżnicowane recenzje – jednych zachwyca, innych drażni. Niektórzy twierdzą wręcz, że Cher powinna już zakończyć swoją karierę.

Muzycznie to jest trochę pozbawione charakteru, dlatego, że jest to wszystko to, co dokładnie znamy. Dla mnie troszeczkę za dużo disco, troszeczkę za dużo elektroniki, trochę za mało ciała jest w tym wszystkim, ale głos potężny. Myślę, że to się będzie podobało, szczególnie w wersji wideo – komentuje dziennikarz Paweł Sztompke.

Jednak prezenter Polskiego Radia staje w obronie Cher.

Ona nie jest taką prostą dziewczyną z gitarą z Afryki, ale jest osobą o muzycznym wykształceniu i bogatą muzyczną duszą. Nic się tam nie dzieje się nowego. To muzyka trochę etno, ale również i klasyka muzyki rozrywkowej. Bez rewelacji, bez rewolucji, ale to coś bardzo, bardzo przyjemnego – mówi Paweł Sztompke agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Media dotychczas zajmowały się głównie operacjami plastycznymi Cher. Teraz będą mogły zająć się jej karierą. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.