Newsy

Cleo: niebawem pojawią się moje kolejne single. Mam już dużo utworów nagranych, ale planuje jeszcze nakręcić teledyski

2017-05-18  |  06:05

Cleo nie ukrywa, że sukcesy i słowa uznania od fanów mobilizują ją do dalszej wytężonej pracy. Artystka nagrywa już nowe utwory i ma pomysł na kolejną płytę. Na razie jednak nie chce zdradzić, w jakim klimacie będzie utrzymany album, który prawdopodobnie ukaże się za kilka miesięcy. Wokalistka przygotowuje się do występu podczas Polsat SuperHit Festiwal 2017 w Sopocie.

W Operze Leśnej Cleo zaprezentuje utwór „Zabiorę nas”, który uzyskał pierwsze miejsce w sprzedaży cyfrowej w 2016 roku.

Pierwszego dnia będę świętowała razem z publicznością sukces, ponieważ mój singiel „Zabiorę nas” pokrył się diamentem – mówi agencji Newseria Cleo, wokalistka.

Piosenkarka zdradza, że szykuje też dla swoich fanów kolejne niespodzianki.

– Już niebawem pojawią się kolejne single, nad którymi pracuje bardziej już pod kątem wizualnym, ponieważ mam już dużo utworów nagranych, ale planuje je zwizualizować, nakręcić teledyski. Ale to wszystko na spokojnie, bo jeszcze jest w miarę świeży jest mój album „Bastet”, który wydałam we wrześniu – mówi Cleo.

Trasa koncertowa promująca płytę „Bastet” obejmowała nie tylko Europę, lecz także Stany Zjednoczone i Kanadę. Wokalistka chętnie dzieliła się ze swoimi fanami zdjęciami i filmikami z miejsc, które zrobiły na niej największe wrażenie.

– Bardzo lubię zwiedzać. Nie odmawiam sobie takich przyjemności, o ile tylko pozwala mi czas, to zawsze coś zobaczę. Zawsze bardzo chciałam zobaczyć Niagarę. To jest niesamowite wrażenie, polecam – podkreśla Cleo.

Cleo nie daje sobie jednak zbyt wiele czasu na odpoczynek. Kolejna płyta artystki może trafić na rynek jeszcze pod koniec tego roku. Na razie jednak nie chce zdradzać wielu szczegółów.

– Zawsze charakteryzuje płytę już na samym końcu, ponieważ jeszcze nie wiem, co się po drodze wydarzy. Ze mną to nigdy nie wiadomo, bo przeskakuje ze stylu na styl muzyczny. Bardzo często wędruje po różnych warunkach muzycznych. Powiem szczerze, że chyba już wszystkiego spróbowałam. Zaczynałam od muzyki gospel, przez soul, hip hop, jazzowe też, bluesowe też, folkowe, popowe to wiadomo. Pamiętam miałam zespół muzyczny w liceum, w którym śpiewałam rocka – mówi Cleo.

Cleo jest najpopularniejszą Polską wokalistką w sieci. Jej profile społecznościowe zgromadziły ponad półtora miliona fanów, a teledyski na YouTube zostały wyświetlone około 200 milionów razy. W 2015 roku odkryta przez Donatana artystka wydała płytę „Hiper/Chimera”, która osiągnęła status potrójnej platyny. W 2016 roku na rynku pojawił się jej drugi album „Bastet”, który jeszcze zanim trafił do sklepów uzyskał status złotej płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.