Mówi: | DJ Adamus |
Funkcja: | DJ, producent muzyczny |
DJ Adamus odbył ekstremalną wyprawę po Ameryce Łacińskiej. Przejechał 6 tys. km na motorze
Producent muzyczny wrócił właśnie z nietypowych wakacji w Ameryce Łacińskiej. Na motocyklu przejechał 6 tys. km i odwiedził 6 państw. Muzyk podkreśla, że był to ogromny wyczyn, a jednocześnie niesamowita przygoda. Teraz przyszedł czas na kolejne wyzwania, tym razem muzyczne.
– Mówiąc w skrócie: 6 państw, 6 tys. km i 6 tygodni. I do tego to wszystko na dwóch kółkach, czyli na motocyklu, mojej miłości. Po kilku latach przerwy wróciłem do dwóch kółek i jestem zachwycony – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.
DJ Adamus przyznaje, że kocha motocykle i podróże. Połączenie tych dwóch pasji, choć czasem wymaga dużo wysiłku, sprawia mu ogromną przyjemność. Podczas wyprawy do Ameryki Łacińskiej na motocrossie dziennie pokonywał 300–400 km. Czasem zajmowało to nawet 9 godzin, bo trasy były bardzo wymagające.
– Trzech mężczyzn skazanych na siebie w odległej galaktyce bądź odległym państwie. Taka bardzo męska przygoda, mało higieny, dużo przygód. Była to podróż, która zostawiła w mojej psychice zmiany i bardzo się z tego powodu cieszę – przyznaje DJ Adamus.
Muzyk podkreśla, że dzięki tej podróży naładował akumulatory i ze zdwojoną siłą wraca do swoich zawodowych obowiązków.
– W tej chwili promuję singiel „King Of My Castle” z Sabiną Jeszka. Wymyśliłem sobie taką płytę koncepcyjną, która powinna się niebawem pojawić – przeboje z lat 90., przeboje z 2000 roku. Obecnie tamte utwory brzmią dosyć archaicznie w klubach czy dyskotekach, dlatego postanowiłem je po prostu odświeżyć. Praca w studiu wre. Kilka innych wokalistek też się na tej płycie pojawi, więc mam pełne ręce roboty – mówi muzyk.
DJ Adamus będzie też po raz kolejny odpowiadał za oprawę muzyczną gali Fryderyk 2016.
Czytaj także
- 2025-06-25: Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
- 2025-04-18: Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie
- 2025-03-31: Kajra: Robimy niespodziankę na urodziny mojej mamy i na Wielkanoc wyjeżdżamy za granicę. Właściwie to pierwszy raz nie spędzimy świąt w Polsce
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-09-10: Daria Ładocha: Wyjeżdżając na wakacje, trzeba się liczyć z tym, że jest drogo. Już same bilety lotnicze są paragonami grozy
- 2024-09-24: Józef Gąsienica-Gładczan: Lepiej jest jechać na koniec świata i jest dużo taniej niż w Polsce. Można się pobawić w krajach Trzeciego Świata z pięknymi plażami za ułamek ceny
- 2024-08-12: Cezary Pazura: Jedziemy z żoną na Sri Lankę, gdzie mamy program naszpikowany emocjami. Będziemy się poruszać pociągami, helikopterami i jeździć na słoniach
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.