Newsy

Doda wydaje koncertowe DVD: zmusili mnie do tego fani

2014-03-12  |  11:30
W najbliższy piątek na półki sklepowe trafi specjalne, koncertowe DVD nagrane przez Dorotę Rabczewską w ramach trasy „Fly High Tour”.  Z tej okazji wokalistka zorganizowała premierową imprezę w warszawskim kinie Luna.

„Fly High Tour Live” to pierwsze tego typu wydawnictwo Dody. Płyta jeszcze przed oficjalną premierą uplasowała się na pierwszym miejscu listy sprzedaży Empiku oraz uzyskała status bestsellera.

Nigdy w życiu nie wydałam płyty koncertowej. Koleżanka ostatnio słusznie zauważyła, że nikt przede mną nie robił premiery DVD w kinie. Stworzenie takiego albumu wymusili na mnie fani. Od zawsze mam słabość do tras pełnych przepychu. I od zawsze fani mówią mi, żebym w końcu wydała DVD.  Ostatecznie postawiono mnie pod ścianą i nie było innego wyjścia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Doda.

Koncert, który trafił na DVD, został zarejestrowany 28 listopada 2013 roku we wrocławskiej Hali Stulecia. Doda w trakcie występu wykonała lekko zmienione wersje utworów oraz cover piosenki Miley Cyrus – „Wrecking Ball”.

To była bardzo skomplikowana produkcja i pracowało nad nią ponad 100 osób. Scena był tak duża, że tylko Hala Stulecia była w stanie ją pomieścić. Moja ekipa musiała poradzić sobie z ogromną ilością sprzętu. Przed występami miałam kilkanaście tygodni prób, żeby skoordynować tancerzy, teatr ognia i akrobatki. Ci, którzy zaopatrzą się w płytę będą mogli również obejrzeć materiał z backstage’u. Oprócz tego do DVD dołączona jest CD koncertowa oraz prywatne zdjęcia, które robiłam cały rok. Nikt nie będzie zawiedziony – opowiada Doda.

Doda zdementowała również pogłoski o tym, że odchodzi od niej coraz większa ilość fanów.

Odkąd postawiłam pierwszy krok na scenie, niektóre media konsekwentnie chcą wmówić wszystkim, że nie mam żadnych fanów. Prawda jest zupełnie inna, a na moje występy przychodzi bardzo dużo ludzi. To są niezwykłe osoby i można mi ich zazdrościć. Złośliwe komentarze niektórych dziennikarzy wynikają tylko i wyłącznie z ich zawiści – dodaje Rabczewska.

„Fly High Tour” to czwarta trasa koncertowa Dody, promująca jej dwa poprzednie albumy – „Diamond Bitch” oraz „7 pokus głównych”. W ramach tournée piosenkarka zagrała 38 koncertów, z czego jeden w Berlinie.  Płytę promuje teledysk „High Life”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.