Newsy

Doda wznawia trasę koncertową. Fani tak polubili „Fly High Tour”, że postanowiła ją przedłużyć

2014-05-19  |  07:10
Po trasie koncertowej „Fly High Tour” oraz wydaniu DVD z zapisem koncertu we wrocławskiej Hali Stulecia, Dorota Rabczewska postanowiła ponownie wyruszyć ze swoim show w tournée po Polsce. Pierwszy koncert odbędzie się pod koniec maja. Doda zamierza wydać także nowy singiel. Postępy ze studia nagraniowego wokalista na bieżąco wrzuca na swój profil na Instagramie.

Nagrywam kolejny singiel oraz powoli szykuję się do nowej trasy koncertowej, której początek zaplanowany jest na 30 maja. Występy będą kontynuacją poprzedniego tournée, w trakcie którego powstało DVD – stwierdza Doda.

Druga trasa „Fly High Tour” tym razem ma zostać wzbogacona o nowe elementy. Trzon zostaje jednak taki sam. Doda tłumaczy, że nie ma potrzeby zmieniać czegoś, co dobrze funkcjonuje.

Fani tak bardzo polubili show jakie odbywa się w trakcie „Fly High Tour”, że postanowiłam ją przedłużyć. Zrobiłam to także ze względu na promocję DVD. Wszyscy, którzy je obejrzeli, chcą zobaczyć takie widowisko na żywo. Głupio by było wymyślać coś nowego i puścić w niepamięć coś, co odbija się tak szerokim echem – dodaje Rabczewska.

Na poprzednią trasę pod szyldem „Fly High Tour” złożyło się 59 koncertów. Pierwszym z nich był występ Dody 24 maja 2013 roku na terenie Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.