Newsy

Doda zaśpiewa niepublikowane utwory Virgin. To efekt współpracy z Tomaszem Lubertem

2014-02-17  |  07:10
Dorota Rabczewska oraz Tomasz Lubert zamierzają opublikować nieznane dotąd utwory zespołu Virgin. Piosenki mają pojawić się na specjalnie nagranej wideo-sesji wokalistki.

Na dyskografię Virgin składają się trzy albumy. Ostatni – „Ficca” – został wydany w 2005 roku i uzyskał status podwójnej platyny. W trakcie siedmiu lat działalności zespół napisał również kilkanaście utworów, które nie ujrzały światła dziennego.

Stworzyliśmy nowy, bardzo fajny materiał, skierowany głównie do wiernych fanów. Będzie to spora niespodzianka, bo to, co nagraliśmy, jest powrotem do przeszłości. To starsze, niepublikowane dotąd utwory – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka zaprzecza jednocześnie, że jest w złych stosunkach z liderem Virgin – Tomaszem Lubertem.

Tomek jest moim wielkim przyjacielem. Za każdym razem, gdy się spotykamy to wspólnie brzdąkamy. W końcu uznaliśmy, że jest sporo ciekawych piosenek Virgin, których nikt nigdy nie słyszał. Postanowiliśmy więc nagrać sesję wideo z tymi utworami. Będzie do obejrzenia na  naszym kanale  – The Doda TV – dodaje Dorota Rabczewska.

Zespół Virgin zakończył działalność w 2007 roku. Po rozwiązaniu formacji Doda rozpoczęła karierę solową, natomiast Tomasz Lubert założył zespół Video.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.