Newsy

Dorota Goldpoint stworzyła kolekcję inspirowaną czterema żywiołami

2015-10-28  |  06:40

Motywem przewodnim nowej kolekcji Doroty Goldpoint jest hasło „Ja – kobieta w kobiecie”. Projektantka przy tworzeniu jesienno-zimowej linii ubrań inspirowała się naturą, a w szczególności siłą żywiołów zamkniętą w czterech kolorach. Postawiła na szlachetne materiały – jedwabie, szyfony, kaszmiry i futra. Na szczególną uwagę zasługują długie, asymetryczne suknie i kombinezony łączące tkaniny wieczorowe ze skórą.

Uważam, że nie ma piękniejszego kreatora niż natura. Moja nowa kolekcja jest taka jak cztery żywioły. Jest ognista i czerwona jak ogień. Jest bardzo spokojna i zielona jak ziemia. Jest granatowa i niebieska jak morze. Jest mroczna i czarna jak powietrze. Chciałabym zaprosić każdą kobietę do zastanowienia się nad tym, jaka jest: żywiołowa, ognista czy może spokojna – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Dorota Goldpoint, projektantka mody.

Dorota Goldpoint podkreśla, że w swoich projektach starała się pokazać skrajnie różne oblicza kobiet. Są więc propozycje zarówno dla kobiet delikatnych, jak i dla tych bardziej odważnych i drapieżnych. Kobiecą naturę odzwierciedlają fasony, kroje i tkaniny.

Moja kolekcja jest głównie kierowana do kobiet dojrzałych, pewnych siebie, które szukają czegoś bardzo eleganckiego, a jednocześnie nietypowego. To jest klasyka, ale w troszeczkę innym wydaniu. Przede wszystkim są to bardzo szlachetne materiały: jedwabie, futra, kaszmiry, szyfony. Swoje projekty kieruje do kobiet świadomych tego, jakie zakupy robią, które kupują mniej rzeczy, ale lepszej jakości – podkreśla Dorota Goldpoint.

Projektantka przyznaje, że wszystkie kreacje zostały stworzone z zamiłowania do piękna i zmysłowej elegancji.

Najbardziej podobają mi się czerwienie, a szczególnie dwie takie suknie, jedna długa z szyfonową kokardą, a druga asymetryczna, która bardzo oddaje kobiecą naturę, czyli delikatność, ulotność, wrażliwość. Drugim moim ulubionym modelem są kombinezony z pięknymi szyfonowym rękawami, w wersji z krótkimi i długimi szortami, taki kombinezon militarny, łączenie skóry z tkaniną wieczorową – dodaje Dorota Goldpoint.

Projektantka ostatnio stworzyła także własne perfumy o nazwie Aurum. Jest to kompozycja róży, poczuli i ambry.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.