Newsy

Dziś Narodowy Dzień Sportu. W programie treningi z gwiazdami, m.in. M. Czerkawskim czy M. Pudzianowskim

2013-10-26  |  07:00
Dziś obchodzimy Narodowy Dzień Sportu. Z tej okazji w całej Polsce odbędą się setki darmowych treningów dla fanów sportu, którzy chcieliby się podszkolić pod okiem doświadczonych sportowców. Organizatorzy chcą zarazić aktywnością fizyczną jak najwięcej Polaków.

Narodowy Dzień Sportu będzie obchodzony w największych miastach Polski. Do projektu przystąpiły ośrodki sportu, kluby fitness, siłownie, szkoły tańca, jogi, sztuk walki, baseny i kluby sportowe. Jednym z ambasadorów Narodowego Dnia Sportu  jest Mariusz Czerkawski. Dziś, na małym lodowisku na Torwarze poprowadzi treningi przygotowane z myślą o sportowcach amatorach.

– Dużo hokejowych rzeczy będzie się działo. Zaprosiłem do współpracy mojego przyjaciela Wojciecha Tkacza, też byłego reprezentanta, olimpijczyka, syna słynnego bramkarza Andrzeja Tkacza, który w 76' powstrzymał Związek Radziecki w Katowicach. Będziemy starać się przybliżyć techniki jazdy na łyżwach, trzymania kija i nie tylko – powiedział Czerkawski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Uczestnicy Narodowego Dnia Sportu będą mogli również uczestniczyć w treningach prowadzonych m.in. przez Michała Żewłakowa, Macieja Szczęsnego, Mariusza Pudzianowskiego oraz Iwonę Guzowską. Nie wszystkie treningi są darmowe - zajęcia z Mariuszem Pudzianowskim kosztują 40 zł, a z Iwoną Guzowską i Mariuszem Czerkawskim po 20 zł. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.