Newsy

Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie

2025-03-03  |  06:21

Influencerka przyznaje, że miała propozycję udziału w programie „Królowa przetrwania”, ale ją odrzuciła. W reality show TVN7 nie brakuje bowiem skrajnych emocji, kontrowersji, intryg i kłótni, a uczestniczki są bezwzględne i często stosują zasadę: cel uświęca środki. Sylwia Bomba zaznacza, że ona sama zamiast angażować się w niepotrzebne konflikty, woli skupić się na jakichś kreatywnych projektach. Marzy o prowadzeniu „Dzień Dobry TVN” i roli w komedii.

W ostatniej edycji „Królowej przetrwania” o to miano postanowiła zawalczyć również znana z formatu „Gogglebox. Przed telewizorem” Agnieszka Kotońska. Sylwia Bomba nie zamierza jednak iść w jej ślady, bo jak podkreśla, stara się unikać kontrowersji na rzecz twórczych działań.

– Lubię dobrą energię, kreować, budować, natomiast nie lubię być blisko dram. A jak zamknie się w małej przestrzeni bardzo indywidualne kobiety, takie, które stawiają na siebie i które są gotowe na wiele, by osiągnąć sukces, to wiadomo, że bez dramy obyć się nie może. Wyrywkowo obejrzałam poprzednią edycję i naprawdę bardzo się cieszę, że nie trafiłam do „Królowej przetrwania”. Podjęłam decyzję, żeby nie wziąć w niej udziału, ponieważ to nie jest mój format. Ja nie lubię rywalizować na takim poziomie i w taki sposób – mówi agencji Newseria Sylwia Bomba.

Celebrytka zaznacza, że czarna lista programów, w których na pewno nie wystąpi, jest dłuższa. Chociażby formaty, które wymagają manipulacji i zdrady, są dla niej nie do przyjęcia, ponieważ ceni sobie szczerość i autentyczność

– Jednym z takich programów, w którym absolutnie również siebie nie widzę, jest „The Traitors. Zdrajcy”, bo ja jestem taka, że co w sercu, to na języku, więc jak miałabym być zdrajcą, to to byłby dla mnie najgorszy czas wszechświata – mówi.

Jednocześnie Sylwia Bomba przyznaje, że są takie reality show, które ogląda z zapartym tchem i z przyjemnością przyjęłaby propozycję udziału w nich, żeby sprawdzić swoje możliwości w jakichś ekstremalnych warunkach.

– Jest mnóstwo takich programów, w którym ja bym siebie widziała. Na pewno jest to jakaś „Ameryka Express” – mówi.

Influencerka nie ukrywa, że ma wysokie ambicje i marzy o karierze w telewizji. Do tej pory można ją było oglądać w takich formatach jak: „99. Gra o wszystko” i „Nasi w mundurach”. Celebrytka podkreśla jednak, że najbardziej chciałby się sprawdzić w roli gospodyni programu śniadaniowego.

– Moje marzenie od zawsze i teraz mogę już o nim powiedzieć, bo mam wrażenie, że na tym etapie ono się już nie spełni, to było prowadzenie „Dzień Dobry TVN”. Ja kocham śniadaniówki, uwielbiam programy na żywo i zawsze mi się wydawało, że byłabym w tym świetna – mówi.

Sylwia Bomba puszcza także oko w stronę filmowców, bo nie ukrywa, że ma apetyt na rolę w jakiejś lekkiej i przyjemnej produkcji.

– Ostatnio byłam w kinie na komedii i myślę, że z ogromną przyjemnością zagrałabym jakąś komediową rolę. Mam już małą wprawę na Instagramie, więc myślę, że dałabym radę – dodaje.

Sylwia Bomba jest współautorką książki „Insulinooporność. Jak odzyskać zdrowie, witalność i szczupłą sylwetkę”, która właśnie trafiła do księgarń. Wraz z dietetykiem Jakubem Mauriczem przedstawiają czytelnikom informacje na temat insulinooporności. Publikacja zawiera analizę konkretnych przypadków klinicznych, wskazówki, jakie badania warto zrobić i jak interpretować ich wyniki, a także podstawy terapii i konkretne zalecenia dietetyczne.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Edukacja

Część młodych ludzi ma problem z motywacją i wytrwałością. Problem zaczyna się już w szkole

Ponad dwie trzecie polskich uczniów w kłopotliwej sytuacji „traci głowę”, a ponad połowa nie wie, co zrobić. Problem z brakiem poczucia sprawczości wpływa na ich motywację do nauki, może się też przekładać na późniejsze podejście do pracy i relacji zawodowych. W efekcie młodzi dorośli są tymi, którzy najczęściej zmieniają miejsce pracy. W coraz późniejszym wieku podejmują też decyzję o usamodzielnieniu się i założeniu rodziny. Eksperci w dziedzinie zarządzania przekonują, że szkoła powinna znów stać się miejscem, w którym uczy się dzieci podejmowania długofalowych decyzji i radzenia sobie z porażkami.

Konsument

Proponowany zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarską. Ucierpią też gastronomia i e-handel

W pracach nad zmianą ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi pojawia się propozycja całkowitego zakazu reklamy piwa i piwa bezalkoholowego. Związek Przedsiębiorców i Pracodawców ocenia, że jest to narzędzie, które stoi w sprzeczności z celami polityki zdrowotnej, ale może mieć też przełożenie na tysiące polskich przedsiębiorców, nie tylko w branży piwowarskiej, ale też gastronomii. Proponowane restrykcje są, w opinii ekspertów, niezrozumiałe w sytuacji, gdy rynek piwa od sześciu lat się kurczy i to właśnie mniejsze spożycie tego trunku odpowiada za ogólny spadek konsumpcji alkoholu w Polsce.