Mówi: | Stefano Sette |
Funkcja: | ekspert |
Firma: | BoConcept |
Ekspert BoConcept: na rynku jest mnóstwo mebli kiepskiej jakości, a konsumenci chcą czegoś lepszego
W tym sezonie duński producent mebli stawia przede wszystkim na najwyższą jakość materiałów, różnorodność kolorystyczną i bogactwo faktur. Ekspert firmy BoConcept Stefano Sette tłumaczy, że jest to w pewien sposób wyjście naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów, którzy wciąż szukają oryginalnych rozwiązań.
– Myślę, że Polacy oczekują jakości: lepszych materiałów, ciekawych projektów, nowych wzorów, także wysokiej klasy skóry. Pragną również większego wyboru kolorów. Na rynku jest mnóstwo tanich, kiepskiej jakości produktów, a konsumenci chcą czegoś lepszego – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Sette, ekspert firmy BoConcept.
Różnorodność daje duże pole do popisu zarówno dekoratorom wnętrz, jak i tym, którzy urządzają mieszkania według własnego gustu. Poszczególne elementy można ze sobą dowolnie zestawiać, łącząc różne faktury materiałów i kolory.
– Proponujemy kolekcję złożoną z produktów dostępnych w skórze, ale pasujących do krzesła obitego tkaniną. Jest dużo szarości i czerni, ale mamy też bardzo modne kolory, które podkreślają jakość materiałów. Można powiedzieć, że dodałem śródziemnomorski rys do skandynawskiego designu – tłumaczy Stefano Sette.
Stefano Sette podkreśla, że nowa kolekcja powstała przede wszystkim z myślą o tych, którzy chcą kupić oryginalny produkt wysokiej jakości, ale nie zamierzają wydawać na niego zbyt dużo pieniędzy.
– Pracujemy nad kolekcjami przeznaczonymi dla klienta, który szuka nowoczesnego designu i dobrego smaku w dobrej cenie. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów wysokiej klasy, ale oferujemy również towary w bardzo przystępnych cenach. To też jest forma przyciągnięcia klienta i u nas to jest nowość – dodaje Stefano Sette.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-11: Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-02-25: Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie
- 2025-03-26: Brak różnorodności szkodzi firmom. Nowa dyrektywa może je skłonić do zmiany podejścia
- 2025-02-14: Polski przemysł meblarski traci na konkurencyjności. Coraz więcej mebli trafia na krajowy rynek z zagranicy
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.