Newsy

Ekspert BoConcept: na rynku jest mnóstwo mebli kiepskiej jakości, a konsumenci chcą czegoś lepszego

2014-10-23  |  06:45

W tym sezonie duński producent mebli stawia przede wszystkim na najwyższą jakość materiałów, różnorodność kolorystyczną i bogactwo faktur. Ekspert firmy BoConcept Stefano Sette tłumaczy, że jest to w pewien sposób wyjście naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów, którzy wciąż szukają oryginalnych rozwiązań. 

Myślę, że Polacy oczekują jakości: lepszych materiałów, ciekawych projektów, nowych wzorów, także wysokiej klasy skóry. Pragną również większego wyboru kolorów. Na rynku jest mnóstwo tanich, kiepskiej jakości produktów, a konsumenci chcą czegoś lepszego – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Sette, ekspert firmy BoConcept.

Różnorodność daje duże pole do popisu zarówno dekoratorom wnętrz, jak i tym, którzy urządzają mieszkania według własnego gustu. Poszczególne elementy można ze sobą dowolnie zestawiać, łącząc różne faktury materiałów i kolory.

Proponujemy kolekcję złożoną z produktów dostępnych w skórze, ale pasujących do krzesła obitego tkaniną. Jest dużo szarości i czerni, ale mamy też bardzo modne kolory, które podkreślają jakość materiałów. Można powiedzieć, że dodałem śródziemnomorski rys do skandynawskiego designu – tłumaczy Stefano Sette.

Stefano Sette podkreśla, że nowa kolekcja powstała przede wszystkim z myślą o tych, którzy chcą kupić oryginalny produkt wysokiej jakości, ale nie zamierzają wydawać na niego zbyt dużo pieniędzy.

Pracujemy nad kolekcjami przeznaczonymi dla klienta, który szuka nowoczesnego designu i dobrego smaku w dobrej cenie. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów wysokiej klasy, ale oferujemy również towary w bardzo przystępnych cenach. To też jest forma przyciągnięcia klienta i u nas to jest nowość – dodaje Stefano Sette.

 

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Festiwal Biegowy Tauron 2020
Biogen

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Patronat Newserii

Media

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Muzyka

Mandaryna: Powróciłam do swoich dawnych producentów. Może będzie nowe „Ev’ry Night”

Wokalistka już niedługo zaprezentuje publiczności nowy repertuar. Tłumaczy, że czas kwarantanny sprzyjał przemyśleniom i motywował do kreatywnego działania. To właśnie wówczas podjęła współpracę z osobami, które kiedyś pomagały jej tworzyć muzykę. Mandaryna nagrała już kilka utworów. Teraz czeka ją jednak najtrudniejsze zadanie – musi zdecydować, który z nich pokazać światu jako pierwszy. Ma nadzieję, że nowy materiał powtórzy sukces „Ev’ry Night”.

Media i PR

Dzieci potrzebują wsparcia podczas pandemii. Bajkoterapia może im pomóc w zrozumieniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa [DEPESZA]

– Pandemia SARS-CoV-2 jest trudnym czasem dla najmłodszych. Wiele dzieci nie tyle boi się zachorowania, co cierpi z powodu lęku wywołanego nieprzewidywalnością otaczającego nas świata – mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy. Sposobem na oswojenie tego strachu może być bajkoterapia. Metodę tę wykorzystuje McDonald’s w nowej kampanii społecznej skierowanej do dzieci „Bajki z nowym morałem”.