Newsy

Ewa Chodakowska otwiera w Warszawie swój klub fitness

2013-11-13  |  11:40
Ewa Chodakowska, najpopularniejsza trenerka w Polsce otwiera własne studio fitness. Panie, którym marzy się idealna sylwetka, będą mogły umówić się z gwiazdą na indywidualny trening. Fachowych porad i wskazówek będą także udzielać profesjonalni instruktorzy i dietetycy. Otwarcie klubu w styczniu.

Popularność Ewy Chodakowskiej zaczęła się od specjalnego cyklu w telewizji śniadaniowej. Później był program treningowy na DVD i książka. Ale żeby mieć jeszcze bliższy kontakt ze swoimi fankami, trenerka postanowiła otworzyć własną siłownię.

 – To będzie klub nie taki zwykły, fitnessowy. Będzie się opierał na treningu funkcjonalnym, nie na maszynach zwykłych, bo na nich samemu możemy ćwiczyć i to nie sprawia żadnego problemu. Natomiast najważniejsze jest, żeby pod wieloma płaszczyznami ćwiczyć. Właśnie trening funkcjonalny daje taką możliwość – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Tomasz Choiński, trener fitness, który współpracuje z Ewą Chodakowską.

Tomasz Choiński zapewnia, że trenerzy znajdą czas dla każdej osoby i każdą będą traktować wyjątkowo. Dopasują indywidualny zestaw ćwiczeń i udzielą fachowych porad, również w kwestii zdrowego odżywiania.

 – W naszym klubie będzie cały czas do dyspozycji dietetyk. Będziemy również my jako trenerzy, czyli Lefteris, mąż Ewy, Ewa Chodakowska, jak i ja. Dodatkowo będziemy mieli oprócz treningów grupowych, które my prowadzimy, różne inne zajęcia prawdopodobnie jak zumba, choreograficzne zajęcia, ale zatrudniamy samych profesjonalistów. Więc będą to na wysokim poziomie zajęcia na pewno – podkreśla Tomasz Choiński

W trakcie zajęć w klubie Ewy Chodakowskiej ważny będzie nie tylko wysiłek fizyczny.

 – Bardzo dużo chłoniemy od Ewy. Ewa jest osobą energiczną, daje takiego bardzo pozytywnego kopa. Potrafi znaleźć w człowieku dużo możliwości. To co jest najważniejsze i co daje nam takie podkręcenie życiowe  –  zdradza Choiński

Studio fitness Ewy Chodakowskiej – „Be Active”,  będzie działać na warszawskim Mokotowie. Otwarcie w styczniu 2014.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.