Newsy

Ewa Chodakowska wydała książkę z ćwiczeniami na każdy dzień roku

2013-12-13  |  08:30

Do księgarń trafił poradnik „Rok z Ewą Chodakowską. Twój dziennik fitness”. To już kolejna książka najpopularniejszej trenerki fitness w Polsce. Tym razem przygotowała ona propozycje ćwiczeń na każdy dzień roku i na każdą partię ciała. Książka zawiera tabele planów treningowych i porady dietetyczne. Są też miejsca na zdjęcia, osobiste notatki i dokumentację swoich postępów. Publikacja już cieszy się ogromną popularnością.

– Osoby, które już trenują, które są aktywne, potrzebują wewnętrznej motywacji, potrzebują się zorganizować, coś zaplanować. Biorą tę książkę w rękę i są w stanie kontrolować treningi, kontrolować sposób, w jaki się odżywiają, jak trenują. Są tam fajnie rozpisane ćwiczenia na każdy miesiąc, bo każdy miesiąc to inna partia ciała, są wskazówki, są ciekawostki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.

Trenerka proponuje aktywność fizyczną przez cały rok. Poprzez książkę motywuje i uczy dyscypliny.

– Śledzimy wszystkie swoje postępy, co bardzo fajnie motywuje. Możemy wklejać zdjęcia przed i po, każdego miesiąca mierzymy się, więc jest to narzędzie, z którego można korzystać każdego dnia, planując swój trening i dzień – tłumaczy trenerka.

Książka zakłada całoroczną aktywność, ale nie jest to tradycyjny kalendarz. Treningi nie muszą rozpoczynać się 1 stycznia, tylko w dowolnym momencie.

– Ja wychodzę z takiego założenia, że jednak słowo napisane mobilizuje nas o wiele bardziej niż to, które gdzieś tam sobie pomyślimy. Wiec jest to fajny prezent, który można komuś sprawić pod choinkę, życzyć sukcesów i trzymać kciuki za wytrwałość – dodaje Ewa Chodakowska.

Książka opatrzona jest zdjęciami autorstwa znanej fotograf polskich i międzynarodowych gwiazd Marleny Bielińskiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.