Newsy

Ewel0na: Myślę, że sprawdziłabym się jako prowadząca jakiś ciekawy format. Mogłabym też zagrać w filmie lub serialu jakiś czarny charakter albo wredną osobę

2024-01-31  |  06:16
Mówi:Ewel0na
Funkcja:influencerka, uczestniczka programu „Królowa przetrwania”
  • MP4
  • Celebrytka ma już na swoim koncie udział w dwóch reality show: „Warsaw Shore” i „Królowa przetrwania”. Oba formaty przyniosły jej sporo różnych doświadczeń, ale też zaostrzyły apetyt na więcej. Ewel0na przyznaje, że chętnie wystąpi w kolejnym podobnym programie. Marzy też o tym, by zostać prezenterką telewizyjną lub aktorką.

    – Jeżeli chodzi o moją karierę, to nie chcę nic planować, bo zawsze jak przestaję planować, to właśnie wtedy coś fajnego dzieje się w moim życiu, a kiedy planuję, to nigdy nic nie dochodzi do skutku. Więc niech się dzieje, co ma się dziać, wola Boga – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewel0na.

    Influencerka nie kryje satysfakcji z tego, że producenci „Królowej przetrwania” dostrzegli jej potencjał i zaprosili ją do udziału w tym reality show. Jak przekonuje, dobrze czuje się w takiej  formule programu i jeśli znów otrzyma propozycję wystąpienia w jakimś ekstremalnym projekcie, to na pewno ją przyjmie. Lubi bowiem pokonywać własne słabości, a jeśli jeszcze towarzyszy temu nutka rywalizacji, to takie wyzwanie sprawia jej ogromną przyjemność.

    – Skoro już zdecydowałam się wrócić do telewizji, jeszcze w takim programie hardkorowym, to myślę, że to fajnie się teraz potoczy i że otworzy mi to też jakieś nowe drzwi – mówi.

    Ewel0na podkreśla, że chciałaby zagościć w telewizji na dłużej. Ma duże ambicje, zna swoją wartość i marzy o tym, by na przykład poprowadzić własny program.

    – Widzę się w roli prowadzącej jakiegoś programu. Nie wiem jeszcze jakiego, musiałabym to przemyśleć, ale chyba mogłabym poprowadzić właśnie program w stylu „Królowa przetrwania”. Myślę, że sprawdziłabym się jako prowadząca. Jeżeli więc byłaby jakaś fajna propozycja, to jak najbardziej – mówi.

    Celebrytka chciałaby zostać gospodynią jakiegoś reality show lub innego formatu o charakterze rozrywkowym. Podkreśla też, że choć miała okazję poznać podstawy dziennikarstwa, to raczej nie dla niej są programy informacyjne czy publicystyczne.

    – Generalnie ja skończyłam liceum o profilu dziennikarskim, więc miałam różne warsztaty dziennikarskie, ale na przykład jako dziennikarka to ja się nie widzę. Wybrałam ten profil, bo mi zamknęli aktorski, to ja mówię, dobra, to niech będzie dziennikarski, to human i to human. Chciałam później iść na aktorstwo, ale wybrałam „Warsaw Shore”. No i tam też trochę poaktorzyłam – mówi.

    Ewel0na przekonuje, że doskonale czuje się na planie zdjęciowym. Lubi pracować przed kamerą i z radością przyjęłaby rolę w jakimś serialu czy nawet w większej produkcji. W ten sposób mogłaby spełnić swoje marzenie z dzieciństwa.

    – Aktorskie rzeczy tak, jak najbardziej. W ogóle jak byłam mała, to stwierdziłam, że będę albo piosenkarką, albo aktorką. W dziedzinie muzyki trochę się spełniłam, aczkolwiek nie do końca, w aktorstwie jeszcze nie, ale mam nadzieję, że będę miała okazję. Zawsze chciałam zagrać taki czarny charakter, taką wredną bitch, ale grzeczną też bym mogła, zależy, co zaproponują – dodaje.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.