Newsy

Ewel0na: Myślę, że sprawdziłabym się jako prowadząca jakiś ciekawy format. Mogłabym też zagrać w filmie lub serialu jakiś czarny charakter albo wredną osobę

2024-01-31  |  06:16
Mówi:Ewel0na
Funkcja:influencerka, uczestniczka programu „Królowa przetrwania”
  • MP4
  • Celebrytka ma już na swoim koncie udział w dwóch reality show: „Warsaw Shore” i „Królowa przetrwania”. Oba formaty przyniosły jej sporo różnych doświadczeń, ale też zaostrzyły apetyt na więcej. Ewel0na przyznaje, że chętnie wystąpi w kolejnym podobnym programie. Marzy też o tym, by zostać prezenterką telewizyjną lub aktorką.

    – Jeżeli chodzi o moją karierę, to nie chcę nic planować, bo zawsze jak przestaję planować, to właśnie wtedy coś fajnego dzieje się w moim życiu, a kiedy planuję, to nigdy nic nie dochodzi do skutku. Więc niech się dzieje, co ma się dziać, wola Boga – mówi agencji Newseria Lifestyle Ewel0na.

    Influencerka nie kryje satysfakcji z tego, że producenci „Królowej przetrwania” dostrzegli jej potencjał i zaprosili ją do udziału w tym reality show. Jak przekonuje, dobrze czuje się w takiej  formule programu i jeśli znów otrzyma propozycję wystąpienia w jakimś ekstremalnym projekcie, to na pewno ją przyjmie. Lubi bowiem pokonywać własne słabości, a jeśli jeszcze towarzyszy temu nutka rywalizacji, to takie wyzwanie sprawia jej ogromną przyjemność.

    – Skoro już zdecydowałam się wrócić do telewizji, jeszcze w takim programie hardkorowym, to myślę, że to fajnie się teraz potoczy i że otworzy mi to też jakieś nowe drzwi – mówi.

    Ewel0na podkreśla, że chciałaby zagościć w telewizji na dłużej. Ma duże ambicje, zna swoją wartość i marzy o tym, by na przykład poprowadzić własny program.

    – Widzę się w roli prowadzącej jakiegoś programu. Nie wiem jeszcze jakiego, musiałabym to przemyśleć, ale chyba mogłabym poprowadzić właśnie program w stylu „Królowa przetrwania”. Myślę, że sprawdziłabym się jako prowadząca. Jeżeli więc byłaby jakaś fajna propozycja, to jak najbardziej – mówi.

    Celebrytka chciałaby zostać gospodynią jakiegoś reality show lub innego formatu o charakterze rozrywkowym. Podkreśla też, że choć miała okazję poznać podstawy dziennikarstwa, to raczej nie dla niej są programy informacyjne czy publicystyczne.

    – Generalnie ja skończyłam liceum o profilu dziennikarskim, więc miałam różne warsztaty dziennikarskie, ale na przykład jako dziennikarka to ja się nie widzę. Wybrałam ten profil, bo mi zamknęli aktorski, to ja mówię, dobra, to niech będzie dziennikarski, to human i to human. Chciałam później iść na aktorstwo, ale wybrałam „Warsaw Shore”. No i tam też trochę poaktorzyłam – mówi.

    Ewel0na przekonuje, że doskonale czuje się na planie zdjęciowym. Lubi pracować przed kamerą i z radością przyjęłaby rolę w jakimś serialu czy nawet w większej produkcji. W ten sposób mogłaby spełnić swoje marzenie z dzieciństwa.

    – Aktorskie rzeczy tak, jak najbardziej. W ogóle jak byłam mała, to stwierdziłam, że będę albo piosenkarką, albo aktorką. W dziedzinie muzyki trochę się spełniłam, aczkolwiek nie do końca, w aktorstwie jeszcze nie, ale mam nadzieję, że będę miała okazję. Zawsze chciałam zagrać taki czarny charakter, taką wredną bitch, ale grzeczną też bym mogła, zależy, co zaproponują – dodaje.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.