Newsy

Do kin wszedł „Rysiek Lwie Serce”. W filmie głosy podkładają m.in. Ibisz, Czubaszek i Lisowska

2013-11-15  |  08:00
Mówi:Ewelina Lisowska (piosenkarka), Krzysztof Ibisz (prezenter), Katarzyna Kwiatkowska (aktorka)
  • MP4
  • Od dziś w kinach można oglądać nowy film animowany „Rysiek Lwie Serce”. To historia chłopca, który marzy, żeby zostać rycerzem. Po drodze do celu czeka go mnóstwo zaskakujących przygód. Głosów w dubbingu użyczyli m.in. Krzysztof Ibisz, Ewelina Lisowska i Maria Czubaszek.

    Rysiek – główny bohater – miał być prawnikiem, jednak przed wyjazdem do szkoły ucieka z domu i rusza na poszukiwania magicznego miecza. Na swojej drodze spotyka m.in. Natalię.

    – Moja postać to zadziorna dziewczyna z bojowym nastawieniem. Idealnie wpasowałam się w tę rolę, bo Natalia czasem jest słodka, ale czasem bywa ostra. Bardzo dobrze się w nią wcielało – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle piosenkarka Ewelina Lisowska, która w polskiej wersji językowej użyczyła głosu Natalii.

    Na drodze Ryśka pojawia się także Glancelot. Na pozór wydaje się on idealnym księciem. Dubbinguje go Krzysztof Ibisz, dla którego to powrót do takich ról.

    – Pracowałem w dubbingu wiele lat temu. Było to jeszcze wtedy, gdy występowałem w Teatrze Studio i jeździłem na Myśliwiecką. Tam właśnie od godziny dziesiątej w nocy do rana nagrywaliśmy nasze partie do bajek „Denver, ostatni dinozaur” oraz „Doliny Muminków”. Teraz przyjemnie jest do tego wrócić. Poza tym wiadomo, że jest to komedia animowana. Nic tak dobrze nie konserwuje jak śmiech – stwierdza Ibisz.

    W filmie głosu użycza także Katarzyna Kwiatkowską. Jest Larą, czyli piękna córka najbogatszego człowieka na świecie. W niej zakochuje się główny bohater.

    – Lara to dziewczyna, która ma bardzo dobrą pozycję. Jej ojcem jest najbogatszy człowiek na świecie, wynalazca pieniędzy. Moja bohaterka jest pierwszą miłością Ryśka, jednak ta jest wobec niego zupełnie obojętna. Jej jedyna pasja to moda. Nie jest to typ dziewczyny, która dzięki szkole rozwija się i staje się coraz mądrzejsza – mówi Kwiatkowska.

    W filmie bohaterów dubbingują również Marcin Hycnar, Maria Czubaszek oraz Jarosław Boberek.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.