Newsy

Ada Szulc nagrała płytę z DJ Adamusem – dziś premiera

2013-11-12  |  08:20
Dziś w sklepach pojawiła się płyta Ady Szulc i DJ Adamusa – „1000 miejsc”. Nowatorski projekt muzyków to mieszanka chilloutu, trip-hopu oraz lounge. Szulc nie tylko zaśpiewała do muzyki Adamusa, ale i stworzyła do niej teksty. Krążek promują numery „1000 miejsc” oraz „Dokąd Uciekam”.

Ada Szulc była finalistką pierwszej edycji „X-Factor”. Program, w którym zajęła trzecie miejsce, pozwolił poznać jej tajniki polskiego show-biznesu. Wokalistka w 2012 roku nagrała utwór promujący film „Big Love”.

DJ Adamus, a właściwie Adam Jaworski, to producent muzyczny i DJ. W swojej dotychczasowej karierze współpracował z wieloma polskimi artystami. Jest członkiem duetu Wet Fingers. 

 – Z Adamem układa nam się bardzo dobrze. Jest on osobą bardzo doświadczoną, działa w tej branży długo i ma na swoim koncie sporo osiągnięć – mówi Szulc, w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

DJ Adamus odpowiadał za oprawę muzyczną programów Kuby Wojewódzkiego oraz pomagał przy tworzeniu musicalu „Romeo i Julia”. Jego najnowszym projektem jest współpraca z Adą Szulc. Piosenkarka jest wyjątkowo zadowolona z efektów.

– Dobrze, że trafiłam na niego, bo pomaga pokierować mi moim życiem muzycznym. Cieszy mnie nasza dalsza współpraca – stwierdza Szulc.

Duet, oprócz wydania płyty, planuje także mini-trasę koncertową. Odbędzie się ona na przełomie listopada i grudnia i obejmie trzy miasta – Kraków, Wrocław oraz Radom.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.