Newsy

Agata Młynarska: Nie wiem, co to znaczy być osobą przemęczoną. Od 30 lat pracuję tak samo

2018-03-20  |  06:22

Dziennikarka twierdzi, że choć za kilka dni świętować będzie 53. urodziny, przepełnia ją młodzieńcza energia. Jest przekonana, że właśnie dzięki niej jest w stanie przezwyciężać przejściowe słabości fizyczne. Nie zamierza ograniczać aktywności zawodowej, choć obecnie inaczej rozkłada poszczególne obowiązki w czasie.

Agata Młynarska zaczęła karierę dziennikarską w 1990 roku i od tamtego momentu nie zwalnia tempa. Była współgospodynią kilku programów telewizyjnych m.in. „Róbta, co chceta!”, „Ona i on” oraz „Świat się kręci”, założycielką portalu internetowego, redaktor naczelną znanego miesięcznika, prowadziła też liczne koncerty i festiwale. Obecnie pełni funkcję dyrektora rozwoju telewizji TLC Polska, jest też ambasadorką nowej polskiej marki odzieżowej. Mimo licznych obowiązków zawodowych gwiazda twierdzi, że nie odczuwa zmęczenia.

– Nie wiem, co to znaczy być osobą przemęczoną, ponieważ od 30 lat cały czas pracuję właściwie tak samo. Tylko teraz im jestem starsza, tym pracuję inaczej, inaczej dzielę czas – mówi Agata Młynarska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda, która w tym tygodniu świętować będzie 53. urodziny, twierdzi, że w miarę upływu czasu musiała się nauczyć inaczej planować swoje obowiązki zawodowe. Przyznaje, że nie ma już tyle siły fizycznej i wytrzymałości co w czasach wczesnej młodości, co uważa za zjawisko naturalne. Nie narzeka jednak na brak energii życiowej.

– Mentalna siła pozostaje niezmienna, czy ktoś ma lat 16 czy 90, jeśli ma radość życia, ciekawość, energię, pasję, to ma ją tak samo, niezależnie od tego, ile ma lat – mówi Agata Młynarska. 

Dziennikarka zapewnia, że mentalnie i duchowo wciąż czuje tę niezwykłą młodzieńczą energię, ciało jednak czasami odmawia jej posłuszeństwa. Zawsze stara się jak najszybciej wrócić do formy. Właśnie te okresowe spadki sprawności uważa za przyczynę licznych doniesień medialnych sugerujących jej przemęczenie.

– A może to są zazdrośnicy, którzy chcieliby mieć mnie więcej w domu, bo nie lubią, jak pracuję? Trzeba to wziąć pod uwagę – mówi Agata Młynarska. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.