Newsy

Agnieszka Radwańska: Zawsze przykładałam wagę do zdrowego odżywiania. Po zakończeniu kariery sportowej nadal prowadzę zdrowy tryb życia

2020-02-07  |  06:24

Tenisistka przyznaje, że zawsze przykładała wagę do zdrowego odżywiania, zarówno przed i w czasie turniejów, jak i teraz,  już po zakończeniu kariery sportowej. Dieta nigdy nie kojarzyła jej się z wyrzeczeniami, ale zawsze oznaczała dobre nawyki żywieniowe, których nie pozbyła się do dziś. Agnieszka Radwańska została właśnie ambasadorką marki pieczywa chrupkiego Wasa.

– Zawsze podkreślam, że wszystko jest dla ludzi i nawet na zawodach też się czasami skusiłam na małe, kulinarne przyjemności. Jednak zdrowy tryb życia jest w dzisiejszych czasach bardzo ważny, w zasadzie dla każdego, nie tylko dla sportowca, ale też dla wszystkich ludzi w każdym wieku. Aktywność fizyczna i zdrowa dieta mogą zmienić wszystko. Również teraz, po zakończeniu sportowej kariery, dalej prowadzę zdrowy tryb życia – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Radwańska.

Jak zaznacza, nie ma problemów z alergiami i nietolerancją pokarmową, więc jej dieta jest bardzo urozmaicona, ale posiłki spożywa w takich ilościach, żeby to było dobre i zdrowe.

– Miałam to szczęście, że nawet jako sportowiec, nigdy nie musiałam zwracać uwagi na swoją wagę i ograniczać określonych produktów w diecie. Ale na pewno dobrym nawykiem, który wcielam w życie, było spożywanie regularnych posiłków i o dobrych porach. To zawsze było dla mnie priorytetem – zaznacza Agnieszka Radwańska.

Agnieszka Radwańska przyznaje, że zwraca również uwagę na skład produktów spożywczych. Szczególnie, kiedy próbuje czegoś nowego, ale mimo nastawienia na zdrowe odżywianie czerpie z jedzenia także dużo satysfakcji.

– Dieta musi kojarzyć się pozytywnie – dodaje. – Aby dobrze się czuć i nie męczyć ograniczeniami. Nie należy zmuszać się do jedzenia tego, czego się nie lubi. Dziś jest dostępnych tak wiele produktów, że można wybierać te, które zjada się z przyjemnością.

Agnieszka Radwańska została właśnie ambasadorką marki Wasa. Tenisistka będzie firmować materiały promocyjne i aktywnie uczestniczyć w kampaniach marketingowych. Jak sama przyznaje marka Wasa towarzyszy jej niemal od zawsze, a zalety pieczywa zdążyła już poznać i docenić zarówno podczas sportowej kariery, jak również po jej zakończeniu.

– Wasa nigdy nie była mi obca, zawsze była w moim domu, bo bardzo ją lubię – mówi Agnieszka Radwańska. – Bardzo się z tego cieszę, że zostałam ambasadorką marki Wasa, ponieważ jestem po prostu wielką fanką tych produktów. Pieczywo chrupkie cenię za skład, za to, że jest lekkie, że nawet po obfitym posiłku nie obciąża żołądka. To jest przede wszystkim świetna przekąska na słono, na słodko, o każdej porze dnia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.