Mówi: | Aleksandra Szwed |
Funkcja: | aktorka |
Aleksandra Szwed: Mam to szczęście, że żyję z człowiekiem, który robi mi walentynki niemalże każdego dnia
Aktorka uważa, że uczucia powinno się okazywać cały rok, a nie tylko 14 lutego. Dlatego też jakoś specjalnie nie celebruje walentynek, a w tym roku spędzi je na planie zdjęciowym. Aleksandra Szwed z dużym dystansem podchodzi do Dnia Zakochanych. Zachęca wszystkie pary do tego, by dbały o siebie i świętowały miłość każdego dnia.
Aktorka zdecydowanie nie należy do tej grupy osób, które uważają, że romantyczne gesty 14 lutego mają szczególne znaczenie.
– Jeżeli mam być szczera, to ja do walentynek mam dosyć ambiwalentny stosunek, bo jakby nie patrzeć, to jest bardzo skomercjalizowane święto. Ale oczywiście absolutnie szanuję wszystkich tych, którzy je uwielbiają, i absolutnie rozumiem, dlaczego chcą je obchodzić – mówi agencji Newseria Lifestyle Aleksandra Szwed.
Jej zdaniem wcale nie trzeba patrzeć w kalendarz i czekać tylko na ten symboliczny dzień, by udowodnić bliskiej osobie, że jest dla nas najważniejsza. Każda okazja jest dobra do tego, by okazywać swoje uczucia. Nieważne, jaki to miesiąc, dzień tygodnia czy pora dnia.
– Wychodzę z założenia, że w szczęśliwej relacji walentynki nie powinny być tylko 14 lutego, ale każdego dnia. Chociaż drobnymi gestami powinniśmy sobie okazywać tę czułość, tę miłość, to, że o sobie pamiętamy, że nadal jesteśmy sobą wzajemnie zainteresowani. Ja osobiście od lat mam to szczęście, że żyję z człowiekiem, który mi robi walentynki niemalże każdego dnia. Więc tego się będę trzymać, bo uważam, że to jest chyba jednak bardziej efektywne i efektowne – mówi Aleksandra Szwed.
W tym roku większą część Dnia Zakochanych aktorka spędzi w pracy. Nie ubolewa jednak nad tym, a wręcz przeciwnie – cieszy się, że na razie wszystko przebiega bez większych zakłóceń.
– W tym roku w walentynki najprawdopodobniej będę na planie zdjęciowym. Uważam, że to jest fantastyczny prezent walentynkowy, zwłaszcza że w tej chwili, w tych pandemicznych czasach to nie jest takie wcale proste, bo przez cały czas jesteśmy w stanie ryzyka, że zaraz nas zamkną, odwołają, bo nie wiem, może któryś z kolegów, tfu, tfu, odpukać, absolutnie nie życzę, będzie miał pozytywny test i w tym momencie cały dzień zdjęciowy leży. Niestety tak to właśnie teraz wygląda – mówi.
8 lutego Aleksandra Szwed pojawiła się na premierze komedii „Miłość jest blisko” w reżyserii Radosława Dunaszewskiego.
Czytaj także
- 2024-07-10: Banki mogą nie być w stanie sfinansować wielkich inwestycji w gospodarce. Sektor apeluje o zmiany w formule opodatkowania
- 2024-07-23: Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-06-27: Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów
- 2024-06-28: Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
- 2024-06-05: Tomasz i Agata Wolni: Czas spędzony z naszymi dziećmi jest dla nas najcenniejszy. Dlatego walczymy z urządzeniami, które chcą nas na milion sposobów rozproszyć i nam go ukraść
- 2024-06-03: Przewoźnicy kolejowi chcą obniżki stawek dostępu do infrastruktury kolejowej. Pozwoliłoby to im konkurować z towarowym przewozem drogowym
- 2024-04-26: Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
- 2024-04-05: Sprzedaż nagrań muzycznych rośnie w tempie prawie 20-proc. Streaming motorem napędowym, ale do łask wracają nośniki sprzed lat
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Gwiazdy
![](/files/1922771799/poplawska-boks-plany-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
![](/files/1922771799/wojtasik-regulacje-2-foto,w_133,r_png,_small.png)
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy,w_133,r_png,_small.png)
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.