Newsy

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

2013-12-13  |  09:00
Autorski program Mai Sablewskiej okazał się hitem jesiennej ramówki TVN Style. Program będzie więc kontynuowany. Obecnie stylistka jest na etapie przeprowadzania castingów i poszukiwania bohaterek. Nowe odcinki show „Sablewskiej sposób na modę” będzie można oglądać już na wiosnę. W tym sezonie program oglądało średnio 145 tysięcy widzów. Dużą popularnością cieszyły się również powtórki.

Maja Sablewska nie ukrywa, że autorski program poświęcony modzie był od dawna jej marzeniem. Cieszy ją więc sukces tej edycji i decyzja szefów stacji o kontynuacji formatu. 

– Ten rok był dość ciężki dla mnie pod wieloma względami, ale na szczęście moje dziecko, które się urodziło, czyli program złapał za serca Polki i strasznie za to dziękuję. Przygotowuje teraz drugi sezon, właśnie jestem na etapie castingów – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maja Sablewska, stylistka.

Była menadżerka gwiazd w programie dzieli się z uczestniczkami swoim doświadczeniem w zakresie stylizacji i daje wskazówki niezadowolonym ze swojego wyglądu. Moda jest tutaj pretekstem do szczerych i odważnych rozmów niemal na każdy temat. Każdy odcinek ma jedną główną bohaterkę. W trakcie castingów Maja Sablewska stara się wybierać te panie, które rzeczywiście potrzebują pomocy i porady.

Stylistka już wkrótce chce zarezerwować swój czas tylko dla najbliższych. Zamierza wyłączyć telefon i cieszyć się rodzinną atmosferą.

– Zostawiam sobie taki czas dla rodziny, bo przez cały rok tego czasu mi brak. Zapomniałam nawet ostatnio o imieninach czy urodzinach mojej mamy. Jest tak, że kiedy jestem zabiegana, zapominam o wielu rzeczach i osobach, a nie powinnam. Kiedy są święta staram się wszystko nadrabiać, naprawdę zamieniam się w anioła – przyznaje Maja Sablewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.