Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | stylistka |
Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”
Maja Sablewska nie ukrywa, że autorski program poświęcony modzie był od dawna jej marzeniem. Cieszy ją więc sukces tej edycji i decyzja szefów stacji o kontynuacji formatu.
– Ten rok był dość ciężki dla mnie pod wieloma względami, ale na szczęście moje dziecko, które się urodziło, czyli program złapał za serca Polki i strasznie za to dziękuję. Przygotowuje teraz drugi sezon, właśnie jestem na etapie castingów – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maja Sablewska, stylistka.
Była menadżerka gwiazd w programie dzieli się z uczestniczkami swoim doświadczeniem w zakresie stylizacji i daje wskazówki niezadowolonym ze swojego wyglądu. Moda jest tutaj pretekstem do szczerych i odważnych rozmów niemal na każdy temat. Każdy odcinek ma jedną główną bohaterkę. W trakcie castingów Maja Sablewska stara się wybierać te panie, które rzeczywiście potrzebują pomocy i porady.
Stylistka już wkrótce chce zarezerwować swój czas tylko dla najbliższych. Zamierza wyłączyć telefon i cieszyć się rodzinną atmosferą.
– Zostawiam sobie taki czas dla rodziny, bo przez cały rok tego czasu mi brak. Zapomniałam nawet ostatnio o imieninach czy urodzinach mojej mamy. Jest tak, że kiedy jestem zabiegana, zapominam o wielu rzeczach i osobach, a nie powinnam. Kiedy są święta staram się wszystko nadrabiać, naprawdę zamieniam się w anioła – przyznaje Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.