Newsy

Bracia Szczepanikowie z zespołu Pectus zjedzą walentynkową kolację z fanami

2014-02-13  |  06:55

Bracia Szczepanikowie z zespołu Pectus na walentynkową kolację zamiast swoich partnerek zaproszą fanów. Dodatkowo, tych najbardziej nieśmiałych wyręczą w wyznaniu uczucia swoim wybrankom.

Zespół Pectus ogłosił walentynkowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Polega on na wysłaniu miłosnego wyznania poprzez oficjalny fanpage zespołu na Facebooku. Jego forma jest dowolna – m.in.: wiersz, piosenka lub dedykacja. Szczepanikowie wyłonią trzech zwycięzców, których romantyczna twórczość zostanie uwieczniona na krótkim filmie oraz oficjalnym fanpage’u zespołu. Dla reszty uczestników również przygotowano nagrody. 

– Przyznamy także nagrody pocieszenia, czyli koszulki z autografami z limitowanej edycji. Będą też inne niespodzianki, takie jak kubki czy płyty z logo zespołu. Zastanawiamy się także nad możliwością kolacji z całym zespołem. Tego wyjątkowego wieczoru wszystko się może wydarzyć – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tomasz Szczepanik, frontman zespołu. 

– Mamy nadzieję, że miło zaskoczymy naszych fanów – dodaje Marek Szczepanik. 

Przebieg oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na oficjalnej stronie zespołu Pectus oraz facebookowym profilu grupy. 

Pectus to jedyny w Polsce zespół, w skład którego wchodzi czterech braci. Muzycy żartują, że niedawno dołączył do nich piąty członek. Jest nim urodzony w 2012 roku syn wokalisty Tomasza Szczepanika, Stanisław, który czasem towarzyszy tacie podczas trasy koncertowej. Tegoroczne walentynki maluch spędzi pod opieką mamy, ponieważ muzycy planują świętować wieczór w licznym gronie fanów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.