Newsy

Czerń połączona z wiosennymi kolorami w nowej kolekcji Michała Starosta

2014-02-13  |  11:30
W najnowszej kolekcji Michała Starosta dominuje klasyczna czerń, przełamana wiosennymi, radosnymi kolorami. Znany polski projektant zaprezentował swoje kreacje w warszawskim klubie Platinium.

Michał Starost jest jednym z najbardziej uznanych polskich projektantów. Jego projekty znane są w całej Europie, kreacje jego autorstwa nosiły m. in. Kasia Kowalska, Anna Wyszkoni i wybitna reporterka BBC Ewa Ewart.

Moim zamysłem było, żeby ta kolekcja była wiosenna, radosna i bardzo świeża. Wychowywałem się w Sopocie, więc słońce, piękne kobiety i przystojni mężczyźni – to elementy, które zawsze mnie inspirowały. Staram się w moich kolekcjach zawsze zawierać pewien radosny element koloru. Oczywiście musi być też nieśmiertelny granat i czerń, bo Polska szarością i czernią stoi – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Michal Starost.

Pomysł na nową kolekcję urodził się już kilka miesięcy temu.

Koncepcja powstała już dawno, ale należy wziąć pod uwagę jeszcze czas produkcji – dobór tkanin,  korespondencję z krawcowymi. Sam pomysł powstał jednak już w lecie ubiegłego roku – mówi projektant.

Kolekcje Starosta były pokazywane na całym świecie, między innymi w Chicago,  New Dehli, Madrycie, czy Helsinkach. Jest ceniony przede wszystkim za indywidualne podejście do każdej klientki i umiejętność podkreślania kreacją siły charakteru kobiety.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.