Newsy

Dawid Podsiadło o swojej audycji: Nie mam doświadczenia radiowego. Wiem, że to nie jest profesjonalne, ale muzykę puszczam bardzo dobrą

2015-03-09  |  06:50

Dawid Podsiadło nie kryje satysfakcji z tego, że może prowadzić audycję radiową, ale z pokorą przyjmuje słowa krytyki pod swoim adresem i podkreśla, że dopiero się uczy, więc błędy są nieuniknione. Na antenie radiowej Czwórki wokalista promuje młodych wykonawców i prezentuje ich utwory, bo jak przyznaje – ze swojego doświadczenia wie, jak trudno się przebić na rynku muzycznym, zwłaszcza jeśli chodzi o nurt alternatywny.

Audycja nazywa się „Podsiadówka”, mam przyjemność prowadzić ją co sobotę. Dużo osób ma pretensje do mnie za to, jak to prowadzę, że to nie jest profesjonalne, ale mam dopiero 21 lat, więc spoko. Nigdy nie miałem doświadczenia radiowego, wiem, że to nie jest profesjonalne, ale wiem też, że muzykę puszczam bardzo dobrą – mówi Dawid Podsiadło w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Podsiadło tłumaczy, że w swojej audycji stawia na promocję młodych wykonawców, którzy chcą zaistnieć na rynku muzycznym, a największe stacje radiowe odmawiają im współpracy, bo nie są wystarczająco popularni. Wokalista podkreśla, że początki są najgorsze, sam niejednokrotnie odbijał się od ściany. Wie, że trzeba niezwykłego samozaparcia, by dążyć do spełnienia swoich marzeń.

Fajnie, że możemy zrobić coś dla ludzi w moim wieku, którzy są ambitni, robią totalnie przepiękną muzykę, a nie chcą iść do talent show albo ich tam nie przyjęli, a robią coś świetnego. Zbieramy demo od zespołów, które starają się przebić i puszczamy ich numery. Teraz w marcu zapraszamy ich też na koncert do Krakowa, zagramy na żywo – mówi Dawid Podsiadło.

W audycji można usłyszeć różne gatunki muzyczne – rock, pop, elektronikę, ale też metal i hip-hop. Prowadzący podkreśla, że króluje muzyka, choć nie brak również zabawnych materiałów z abstrakcyjnym humorem.

Jest to dla mnie przyjemna przygoda, bardzo się cieszę, że mogę to robić, że mogę rozmawiać z ludźmi na antenie i pomagać młodym zespołom – dodaje Podsiadło.

„Podsiadówki” można posłuchać na antenie radiowej Czwórki w każdą sobotę, w godz.12:00-14:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.