Newsy

Dawid Woliński: moja winda robi dużo dobrego

2014-04-10  |  07:20

Zdjęcia w windzie, które Dawid Woliński zaczął sobie robić w zeszłym roku, początkowo zostały uznane przez media za przejaw narcyzmu projektanta. Jednak Woliński dąży do tego, aby miały one wyższy cel, a nie tylko promowały jego osobę. Projektant rozważa jak słynne już selfie w windzie przekuć w działalność artystyczną, która mogłaby służyć innym.

Projektant myśli nad projektem, który nadałby jego zdjęciom w windzie większego znaczenia. Woliński zdaje sobie sprawę z tego, że może być to świetny sposób na prowadzenie działalności charytatywnej. Już teraz wykorzystuje zainteresowanie swoją osobą, pomagając innym. 

Winda już się charytatywnie wykazała. Myślę, że to ma duży potencjał stwierdza Dawid Woliński.

Jeśli ktoś chce mieć słynne zdjęcie selfie z Dawidem Wolińskim, może się do niego zgłosić. Jednak musi być przygotowany na to, że ta przyjemność nie jest do końca za darmo.

Dzieciaki chcą sobie zrobić zdjęcie ze mną w windzie. Bardzo proszę, ale muszą przekazać swoje kieszonkowe na jakiś cel, mogą same wybrać. Ta winda robi dużo dobrego  projektant mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W tym roku projektant możliwość zrobienia sobie z nim wspólnego zdjęcia w słynnej windzie wystawił na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zwycięzca aukcji zapłacił za zdjęcie z projektantem 2,5 tysiąca złotych. Powodzenie pomysłu sprawiło, że projektant zaczął patrzeć na swoje hobby jako na coś, co może, wbrew jego krytykom, przysłużyć się innym.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.