Mówi: | Krzysztof „Diablo” Włodarczyk Omenaa Mensah (prezenterka) Anja Orthodox (wokalistka) Joanna Krupa (modelka) |
Dla Joanny Krupy przy wyborze samochodu liczy się kolor. Auto Omeny Mensah musi być szybkie i duże
Dla jednych najważniejsza jest liczba koni mechanicznych pod maską, sportowy wygląd oraz komfort i bezpieczeństwo jazdy, dla innych – kolor i gadżety uprzyjemniające podróż. Anja Orthodox najczęściej wybiera małe, miejskie samochody, z kolei Omenaa Mensah – duże i szybkie. Dla Joanny Krupy kolor auta ma decydujące znaczenie, a dla Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka – drugorzędne.
– Kupując samochód, zwracam uwagę na komfort, wygodę i bezpieczeństwo. Wiadomo, gabaryty auta też mają duże znaczenie. Przy jakiejkolwiek stłuczce, uderzeniu, nawet przy wypadnięciu z drogi mamy gdzieś tam większy komfort tego bezpieczeństwa – powiedział Krzysztof „Diablo” Włodarczyk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Omenaa Mensah tłumaczy, że ze względu na swój charakter pracy musi dużo podróżować, dlatego ponad wszystko ceni sobie funkcjonalność i wygodę. Prezenterka wybiera samochody szybkie i stylowe. Nie oszczędza też na gadżetach.
– Najważniejsza jest wielkość i moc, powinno być minimum 250 koni i wnętrze na najwyższym poziomie. Kolor niekoniecznie jest istotny, aczkolwiek oczywiście w kontekście bycia kobietą jest to ważny aspekt wizualny samochodu. Koniecznie musi być Bluetooth i nagłośnienie na wysokim poziomie. Ważne jest to, żebym mogła przez ten Bluetooth porozmawiać przez telefon i posłuchać świetnej muzyki, bo to mnie relaksuje – powiedziała Omenaa Mensah podczas finałowej gali konkursu Samochodowa Marka Roku Playboya 2015.
Anja Orthodox przyznaje, że nie lubi szarżować po drogach. Samochód nie jest też dla niej wyznacznikiem zamożności czy symbolem luksusu.
– Dla mnie najważniejsza cecha to kolor. Musi być śliczny. I malutki, żeby był, taki, którym w mieście łatwo się zmieszczę, przejadę, zaparkuję, żeby miał najlepiej 1-1,2 litra pojemność. Malutki, bo po co mi duży? Jak trzeba gdzieś pojechać dalej czy naładować, to mamy męża samochód – mówi Anja Orthodox, wokalistka.
Również dla Joanny Krupy kolor samochodu ma kluczowe znaczenie. Modelka ma kilka aut przystosowanych przede wszystkim dla swoich pupili.
– Zawsze patrzyłam na wygodę, co jest ważne dla moich piesków, ale mam też sportowy sportowy. Jeśli chodzi o kolory, to kocham białe samochody, nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że białe auto bardziej widać niż każde inne. Teraz nawet Romek przeze mnie kupuje wszystkie auta białe – mówi Joanna Krupa.
Czytaj także
- 2024-07-19: Sztuczna inteligencja w nieodpowiednich rękach może stanowić poważne zagrożenie. Potrzebna jest większa świadomość twórców i użytkowników oraz twarde regulacje
- 2024-07-22: Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
- 2024-07-10: Producenci systemów sterowania ruchem kolejowym przygotowani do ochrony przed cyberatakami. Czekają na uruchomienie nowych inwestycji na kolei
- 2024-06-18: Sztuczna inteligencja w centrum zainteresowania biznesu. Większość firm ogranicza się do pilotażów i eksperymentowania
- 2024-07-23: Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
- 2024-06-10: Zaawansowane skanery produkowane pod Warszawą pomagają w ochronie granic i walce z przemytem. Są wykorzystywane przez służby we wszystkich krajach UE
- 2024-06-04: Nowe systemy biletowe muszą lepiej chronić dane osobowe pasażerów. To cenny łup dla cyberprzestępców
- 2024-06-12: Banki coraz śmielej wdrażają generatywną sztuczną inteligencję. Podchodzą jednak do tej technologii z dużą ostrożnością
- 2024-05-29: Infrastruktura krytyczna w polskich miastach jest dobrze chroniona. Nadal są jednak słabe punkty
- 2024-06-07: Joanna Przetakiewicz: Jestem za otwarciem sklepów w niedzielę. To duże ułatwienie dla pracujących matek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.