Mówi: | Doda |
Funkcja: | wokalistka |
Newsy
Doda wydaje koncertowe DVD: zmusili mnie do tego fani
2014-03-12 | 11:30
Tagi: Doda DVD, Doda, Dorota Rabczewska o nowej płycie, High Fly Tour Live Doda, Doda koncertowe DVD
W najbliższy piątek na półki sklepowe trafi specjalne, koncertowe DVD nagrane przez Dorotę Rabczewską w ramach trasy „Fly High Tour”. Z tej okazji wokalistka zorganizowała premierową imprezę w warszawskim kinie Luna.
„Fly High Tour Live” to pierwsze tego typu wydawnictwo Dody. Płyta jeszcze przed oficjalną premierą uplasowała się na pierwszym miejscu listy sprzedaży Empiku oraz uzyskała status bestsellera.
– Nigdy w życiu nie wydałam płyty koncertowej. Koleżanka ostatnio słusznie zauważyła, że nikt przede mną nie robił premiery DVD w kinie. Stworzenie takiego albumu wymusili na mnie fani. Od zawsze mam słabość do tras pełnych przepychu. I od zawsze fani mówią mi, żebym w końcu wydała DVD. Ostatecznie postawiono mnie pod ścianą i nie było innego wyjścia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Doda.
Koncert, który trafił na DVD, został zarejestrowany 28 listopada 2013 roku we wrocławskiej Hali Stulecia. Doda w trakcie występu wykonała lekko zmienione wersje utworów oraz cover piosenki Miley Cyrus – „Wrecking Ball”.
– To była bardzo skomplikowana produkcja i pracowało nad nią ponad 100 osób. Scena był tak duża, że tylko Hala Stulecia była w stanie ją pomieścić. Moja ekipa musiała poradzić sobie z ogromną ilością sprzętu. Przed występami miałam kilkanaście tygodni prób, żeby skoordynować tancerzy, teatr ognia i akrobatki. Ci, którzy zaopatrzą się w płytę będą mogli również obejrzeć materiał z backstage’u. Oprócz tego do DVD dołączona jest CD koncertowa oraz prywatne zdjęcia, które robiłam cały rok. Nikt nie będzie zawiedziony – opowiada Doda.
Doda zdementowała również pogłoski o tym, że odchodzi od niej coraz większa ilość fanów.
– Odkąd postawiłam pierwszy krok na scenie, niektóre media konsekwentnie chcą wmówić wszystkim, że nie mam żadnych fanów. Prawda jest zupełnie inna, a na moje występy przychodzi bardzo dużo ludzi. To są niezwykłe osoby i można mi ich zazdrościć. Złośliwe komentarze niektórych dziennikarzy wynikają tylko i wyłącznie z ich zawiści – dodaje Rabczewska.
„Fly High Tour” to czwarta trasa koncertowa Dody, promująca jej dwa poprzednie albumy – „Diamond Bitch” oraz „7 pokus głównych”. W ramach tournée piosenkarka zagrała 38 koncertów, z czego jeden w Berlinie. Płytę promuje teledysk „High Life”.
„Fly High Tour Live” to pierwsze tego typu wydawnictwo Dody. Płyta jeszcze przed oficjalną premierą uplasowała się na pierwszym miejscu listy sprzedaży Empiku oraz uzyskała status bestsellera.
– Nigdy w życiu nie wydałam płyty koncertowej. Koleżanka ostatnio słusznie zauważyła, że nikt przede mną nie robił premiery DVD w kinie. Stworzenie takiego albumu wymusili na mnie fani. Od zawsze mam słabość do tras pełnych przepychu. I od zawsze fani mówią mi, żebym w końcu wydała DVD. Ostatecznie postawiono mnie pod ścianą i nie było innego wyjścia – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Doda.
Koncert, który trafił na DVD, został zarejestrowany 28 listopada 2013 roku we wrocławskiej Hali Stulecia. Doda w trakcie występu wykonała lekko zmienione wersje utworów oraz cover piosenki Miley Cyrus – „Wrecking Ball”.
– To była bardzo skomplikowana produkcja i pracowało nad nią ponad 100 osób. Scena był tak duża, że tylko Hala Stulecia była w stanie ją pomieścić. Moja ekipa musiała poradzić sobie z ogromną ilością sprzętu. Przed występami miałam kilkanaście tygodni prób, żeby skoordynować tancerzy, teatr ognia i akrobatki. Ci, którzy zaopatrzą się w płytę będą mogli również obejrzeć materiał z backstage’u. Oprócz tego do DVD dołączona jest CD koncertowa oraz prywatne zdjęcia, które robiłam cały rok. Nikt nie będzie zawiedziony – opowiada Doda.
Doda zdementowała również pogłoski o tym, że odchodzi od niej coraz większa ilość fanów.
– Odkąd postawiłam pierwszy krok na scenie, niektóre media konsekwentnie chcą wmówić wszystkim, że nie mam żadnych fanów. Prawda jest zupełnie inna, a na moje występy przychodzi bardzo dużo ludzi. To są niezwykłe osoby i można mi ich zazdrościć. Złośliwe komentarze niektórych dziennikarzy wynikają tylko i wyłącznie z ich zawiści – dodaje Rabczewska.
„Fly High Tour” to czwarta trasa koncertowa Dody, promująca jej dwa poprzednie albumy – „Diamond Bitch” oraz „7 pokus głównych”. W ramach tournée piosenkarka zagrała 38 koncertów, z czego jeden w Berlinie. Płytę promuje teledysk „High Life”.
Czytaj także
- 2024-12-04: Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
- 2024-04-23: Efekt Taylor Swift na rynku najmu krótkoterminowego. Europejska trasa koncertowa pozwoli wynajmującym zarobić miliony
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-02-27: W centralnych dzielnicach Warszawy brakuje biur do wynajęcia. W budowie jest najmniej powierzchni biurowej od 14 lat
- 2024-02-02: Deweloperzy nieco wyhamowują inwestycje w nowe magazyny. Wskaźnik pustostanów znacznie wzrósł
- 2024-01-22: Sektor powierzchni handlowych zdominowany przez małe obiekty. Do 2026 roku nie otworzy się żadna nowa, duża galeria
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.