Newsy

Doda zaśpiewa niepublikowane utwory Virgin. To efekt współpracy z Tomaszem Lubertem

2014-02-17  |  07:10
Dorota Rabczewska oraz Tomasz Lubert zamierzają opublikować nieznane dotąd utwory zespołu Virgin. Piosenki mają pojawić się na specjalnie nagranej wideo-sesji wokalistki.

Na dyskografię Virgin składają się trzy albumy. Ostatni – „Ficca” – został wydany w 2005 roku i uzyskał status podwójnej platyny. W trakcie siedmiu lat działalności zespół napisał również kilkanaście utworów, które nie ujrzały światła dziennego.

Stworzyliśmy nowy, bardzo fajny materiał, skierowany głównie do wiernych fanów. Będzie to spora niespodzianka, bo to, co nagraliśmy, jest powrotem do przeszłości. To starsze, niepublikowane dotąd utwory – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka zaprzecza jednocześnie, że jest w złych stosunkach z liderem Virgin – Tomaszem Lubertem.

Tomek jest moim wielkim przyjacielem. Za każdym razem, gdy się spotykamy to wspólnie brzdąkamy. W końcu uznaliśmy, że jest sporo ciekawych piosenek Virgin, których nikt nigdy nie słyszał. Postanowiliśmy więc nagrać sesję wideo z tymi utworami. Będzie do obejrzenia na  naszym kanale  – The Doda TV – dodaje Dorota Rabczewska.

Zespół Virgin zakończył działalność w 2007 roku. Po rozwiązaniu formacji Doda rozpoczęła karierę solową, natomiast Tomasz Lubert założył zespół Video.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.