Newsy

Dorota Soszyńska: Jest bardzo duży odzew na mojego bloga. Jego prowadzenie sprawia mi dużo przyjemności

2014-09-29  |  06:50
Mówi:Dorota Soszyńska
Funkcja:współwłaścicielka i dyrektor kreatywna
Firma:Oceanic, Euro Fragrance
  • MP4
  • Dorota Soszyńska od dwóch lat prowadzi z córką bloga o tematyce lifestyle'owej. Przyznaje, że jest on dla niej nie tylko pasją, lecz także formą samorozwoju i poszerzenia horyzontów. Największą satysfakcję dają jej jednak pełne uznania listy od stałych czytelniczek. 

    Nasz Blog, prowadzony przez Dorotę i Nicole Soszyńskie,  dostępny jest na stronie dorotasoszynska.com. Według autorek już kilka dni po premierze w 2012 roku, miał prawie 180 tys. odwiedzających. Obecnie bloga odwiedza od 6 do 8 tysięcy internautów miesięcznie. Dorota i Nicole Soszyńskie dzielą się z czytelnikami swoimi opiniami o kosmetykach, nowościami ze świata mody, własnymi osiągnięciami zawodowymi, a nawet informacjami z życia prywatnego.

    Jest to wielka frajda, dlatego że dzięki temu obserwuję codzienną rzeczywistości i dzielę się tym z innymi. Poza tym wydaje mi się, że mamy dużo do powiedzenia. Od 33 lat zajmuję się właśnie kosmetykami, moja córka zajmuje się modą. Skoro więc jest tak duże zainteresowanie tym, to warto pewnie takie rzeczy robić – mówi Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firmy Oceanic w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Dla Doroty Soszyńskiej prowadzenie bloga jest też formą poszerzania horyzontów i zdobywania wiedzy. Aby napisać tekst, musi bowiem przeczytać wiele artykułów na dany temat. Blog zmusza ją ponadto do pewnej systematyczność, którą Soszyńska bardzo ceni. Jak przyznaje, pasjonuje się fotografią, a aparat fotograficzny towarzyszy jej niemal cały dzień. Dzięki temu blog jest bogato ilustrowany własnoręcznie wykonanymi zdjęciami.

    Otaczający świat jest dla mnie wielką inspiracją do tworzenia nowych produktów, do tego, co robię w życiu, do kreowania swojego otoczenia. A poza tym myślę, że w przyszłości być może dla moich bliskich będzie to fantastyczna forma takiego żywego pamiętnika, do którego będą mogli sięgnąć i który będą mogli obejrzeć łącznie ze zdjęciami – mówi Dorota Soszyńska.

    Bizneswoman przyznaje, że do stworzenia bloga zainspirowała ją praca. Chciała dzielić się z kobietami doświadczeniem swoim i swojej córki na rynku mody i kosmetyków. Cieszy ją pozytywny odbiór bloga, zwłaszcza pełne uznania listy od stałych czytelników.

    Jeżeli ludzie jeszcze chętnie to czytają, oglądają, a dostaję takie e-maile, jest to bardzo budujące. Nie tak dawno pewna dziewczyna napisała, że codziennie zaczyna dzień od oglądania mojego bloga, bo jest on piękny i ją inspiruje, bo wszystko o czym piszę, jest piękne. I ją to po prostu świetnie nastraja każdego dnia. Jak czytam takie rzeczy od ludzi, to tym bardziej wydaje mi się, że to, co robię, ma sens – mówi Dorota Soszyńska.

    Dorota Soszyńska jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym firm Oceanic, która produkuje bardzo popularne wśród Polek kosmetyki z linii AA, oraz Euro Fragrance. Jej córka, Nicole Soszyńska, jest absolwentką architektury i właścicielką butiku Désir Paris. Sprowadziła do Polski takie ekskluzywne marki odzieżowe, jak Tara Jarmon i Gérard Darel.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.