Mówi: | Tomasz Choiński |
Funkcja: | trener fitness |
Ewa Chodakowska otwiera w Warszawie swój klub fitness
Popularność Ewy Chodakowskiej zaczęła się od specjalnego cyklu w telewizji śniadaniowej. Później był program treningowy na DVD i książka. Ale żeby mieć jeszcze bliższy kontakt ze swoimi fankami, trenerka postanowiła otworzyć własną siłownię.
– To będzie klub nie taki zwykły, fitnessowy. Będzie się opierał na treningu funkcjonalnym, nie na maszynach zwykłych, bo na nich samemu możemy ćwiczyć i to nie sprawia żadnego problemu. Natomiast najważniejsze jest, żeby pod wieloma płaszczyznami ćwiczyć. Właśnie trening funkcjonalny daje taką możliwość – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Tomasz Choiński, trener fitness, który współpracuje z Ewą Chodakowską.
Tomasz Choiński zapewnia, że trenerzy znajdą czas dla każdej osoby i każdą będą traktować wyjątkowo. Dopasują indywidualny zestaw ćwiczeń i udzielą fachowych porad, również w kwestii zdrowego odżywiania.
– W naszym klubie będzie cały czas do dyspozycji dietetyk. Będziemy również my jako trenerzy, czyli Lefteris, mąż Ewy, Ewa Chodakowska, jak i ja. Dodatkowo będziemy mieli oprócz treningów grupowych, które my prowadzimy, różne inne zajęcia prawdopodobnie jak zumba, choreograficzne zajęcia, ale zatrudniamy samych profesjonalistów. Więc będą to na wysokim poziomie zajęcia na pewno – podkreśla Tomasz Choiński
W trakcie zajęć w klubie Ewy Chodakowskiej ważny będzie nie tylko wysiłek fizyczny.
– Bardzo dużo chłoniemy od Ewy. Ewa jest osobą energiczną, daje takiego bardzo pozytywnego kopa. Potrafi znaleźć w człowieku dużo możliwości. To co jest najważniejsze i co daje nam takie podkręcenie życiowe – zdradza Choiński
Studio fitness Ewy Chodakowskiej – „Be Active”, będzie działać na warszawskim Mokotowie. Otwarcie w styczniu 2014.
Czytaj także
- 2024-10-24: Polacy świadomi wpływu ćwiczeń fizycznych na zdrowie. Branża fitness notuje zwiększony ruch
- 2024-10-14: Grzegorz Krychowiak: Mieszkam od lat we Francji i kultura tego kraju jest mi bliska jak polska. Poświęciłem bardzo dużo, żeby osiągnąć sukces
- 2024-08-27: Do klubów fitness chodzi o 40 proc. więcej osób niż przed pandemią. Sieci takich obiektów szybko się rozbudowują
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-14: Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
- 2024-07-19: Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.