Newsy

Ewa Chodakowska otwiera w Warszawie swój klub fitness

2013-11-13  |  11:40
Ewa Chodakowska, najpopularniejsza trenerka w Polsce otwiera własne studio fitness. Panie, którym marzy się idealna sylwetka, będą mogły umówić się z gwiazdą na indywidualny trening. Fachowych porad i wskazówek będą także udzielać profesjonalni instruktorzy i dietetycy. Otwarcie klubu w styczniu.

Popularność Ewy Chodakowskiej zaczęła się od specjalnego cyklu w telewizji śniadaniowej. Później był program treningowy na DVD i książka. Ale żeby mieć jeszcze bliższy kontakt ze swoimi fankami, trenerka postanowiła otworzyć własną siłownię.

 – To będzie klub nie taki zwykły, fitnessowy. Będzie się opierał na treningu funkcjonalnym, nie na maszynach zwykłych, bo na nich samemu możemy ćwiczyć i to nie sprawia żadnego problemu. Natomiast najważniejsze jest, żeby pod wieloma płaszczyznami ćwiczyć. Właśnie trening funkcjonalny daje taką możliwość – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Tomasz Choiński, trener fitness, który współpracuje z Ewą Chodakowską.

Tomasz Choiński zapewnia, że trenerzy znajdą czas dla każdej osoby i każdą będą traktować wyjątkowo. Dopasują indywidualny zestaw ćwiczeń i udzielą fachowych porad, również w kwestii zdrowego odżywiania.

 – W naszym klubie będzie cały czas do dyspozycji dietetyk. Będziemy również my jako trenerzy, czyli Lefteris, mąż Ewy, Ewa Chodakowska, jak i ja. Dodatkowo będziemy mieli oprócz treningów grupowych, które my prowadzimy, różne inne zajęcia prawdopodobnie jak zumba, choreograficzne zajęcia, ale zatrudniamy samych profesjonalistów. Więc będą to na wysokim poziomie zajęcia na pewno – podkreśla Tomasz Choiński

W trakcie zajęć w klubie Ewy Chodakowskiej ważny będzie nie tylko wysiłek fizyczny.

 – Bardzo dużo chłoniemy od Ewy. Ewa jest osobą energiczną, daje takiego bardzo pozytywnego kopa. Potrafi znaleźć w człowieku dużo możliwości. To co jest najważniejsze i co daje nam takie podkręcenie życiowe  –  zdradza Choiński

Studio fitness Ewy Chodakowskiej – „Be Active”,  będzie działać na warszawskim Mokotowie. Otwarcie w styczniu 2014.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.