Newsy

Ewa Chodakowska wydała książkę z ćwiczeniami na każdy dzień roku

2013-12-13  |  08:30

Do księgarń trafił poradnik „Rok z Ewą Chodakowską. Twój dziennik fitness”. To już kolejna książka najpopularniejszej trenerki fitness w Polsce. Tym razem przygotowała ona propozycje ćwiczeń na każdy dzień roku i na każdą partię ciała. Książka zawiera tabele planów treningowych i porady dietetyczne. Są też miejsca na zdjęcia, osobiste notatki i dokumentację swoich postępów. Publikacja już cieszy się ogromną popularnością.

– Osoby, które już trenują, które są aktywne, potrzebują wewnętrznej motywacji, potrzebują się zorganizować, coś zaplanować. Biorą tę książkę w rękę i są w stanie kontrolować treningi, kontrolować sposób, w jaki się odżywiają, jak trenują. Są tam fajnie rozpisane ćwiczenia na każdy miesiąc, bo każdy miesiąc to inna partia ciała, są wskazówki, są ciekawostki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.

Trenerka proponuje aktywność fizyczną przez cały rok. Poprzez książkę motywuje i uczy dyscypliny.

– Śledzimy wszystkie swoje postępy, co bardzo fajnie motywuje. Możemy wklejać zdjęcia przed i po, każdego miesiąca mierzymy się, więc jest to narzędzie, z którego można korzystać każdego dnia, planując swój trening i dzień – tłumaczy trenerka.

Książka zakłada całoroczną aktywność, ale nie jest to tradycyjny kalendarz. Treningi nie muszą rozpoczynać się 1 stycznia, tylko w dowolnym momencie.

– Ja wychodzę z takiego założenia, że jednak słowo napisane mobilizuje nas o wiele bardziej niż to, które gdzieś tam sobie pomyślimy. Wiec jest to fajny prezent, który można komuś sprawić pod choinkę, życzyć sukcesów i trzymać kciuki za wytrwałość – dodaje Ewa Chodakowska.

Książka opatrzona jest zdjęciami autorstwa znanej fotograf polskich i międzynarodowych gwiazd Marleny Bielińskiej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.