Newsy

Ewa Mielnicka: byłabym dobra w biznesie, twarda kobieta ze mnie

2015-09-29  |  07:05

Miss Polski 2014 marzy o prowadzeniu własnej firmy. Twierdzi, że sprawdziłaby się w biznesie, głównie ze względu na odziedziczony po przodkach twardy, kurpiowski charakter. Ewa Mielnicka nie ma jeszcze pomysłu na profil firmy, ale cały czas dąży do realizacji swojego celu: studiuje i nabywa nowe kwalifikacje zawodowe.

Ewa Mielnicka pochodzi z Kurpi Zielonych, z małej wsi pod Ostrołęką. Twierdzi, że Kurpiowszczyzna to region, w którym żyją ludzie o specyficznym charakterze: twardzi, nieustępliwi i uparci. Miss Polski zapewnia, że ona także odziedziczyła po przodkach typowo kurpiowską osobowość.

– Tam ludzie żyją dosyć tradycyjnie i bardzo rygorystycznie. Jak coś już sobie postanowią, to tak robią. I całe szczęście ja też mam taki typowo kurpiowski charakter. Jestem kobietą, która zna swoją cenę i nie odpuszcza nigdy – mówi Ewa Mielnicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Miss Polski twierdzi, że ma dużo marzeń, ale wszystkie są bardzo przyziemne. Jest osobą, która żyje z dnia na dzień i nie planuje przyszłości. Z jednym wyjątkiem, jakim jest marzenie o posiadaniu własnej firmy. Ewa Mielnicka nie ma jeszcze pomysłu na charakter swojej działalności jako przedsiębiorca, jest jednak pewna, że sprawdziłaby się w biznesie. Pomógłby jej w tym właśnie charakter.

– Wiem, że byłabym w tym dobra, bo jestem rządzicielką, jestem twardą kobietą. Mam nadzieję, że kiedyś to marzenie się spełni, dążę do tego bardzo mocno, uczę się cały czas, studiuję, pracuję, spełniam się w swoim zawodzie – mówi Ewa Mielnicka.

Najpiękniejsza Polka studiuje dziennikarstwo w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie i jednocześnie pracuje zawodowo. Od trzech lat jest specjalistą ds. public relations. Nie wyklucza, że w przyszłości założy właśnie prywatną agencję PR.

Mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie mi taki złoty pomysł i wykorzystam swoje pięć minut w życiu – mówi Ewa Mielnicka.

Na razie Ewa Mielnicka stara się czerpać jak najwięcej doświadczenia ze swoich obowiązków Miss Polski. Tytuł najpiękniejszej Polki zdobyła 7 grudnia podczas 25. Gali Miss Polski 2014 w Hali Lodowej w Krynicy-Zdroju.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.