Newsy

Grażyna Szapołowska o byciu muzą Tomasza Ossolińskiego: musimy przynajmniej raz w tygodniu wypić szampana w starym hotelu „Bristol”

2014-06-12  |  07:10

Tomasz Ossoliński to jeden z najbardziej cenionych polskich projektantów. Jego muzą niezmiennie od lat pozostaje aktorka Grażyna Szapołowska, przy okazji wielka fanka jego talentu. Gwiazda wciąż doskonale pamięta swoją pierwszą kreację projektu Ossolińskiego. Dziś projektant nie tylko ubiera Szapołowską, lecz jest też jej przyjacielem i powiernikiem sekretów.

Znajomość aktorki i projektanta zaczęła się na początku jego drogi zawodowej. Grażyna Szapołowska wspomina, że pierwszą kreacją, którą uszył dla niej Tomasz Ossoliński, była mała, czarna sukienka, która stała się dla niej drugą skórą.

To się zaczęło dawno temu, kiedy Tomek przyjechał chyba po raz pierwszy do Warszawy w poszukiwaniu tej miłości, ale nie miłości do mnie, tylko miłości do sztuki, którą reprezentuje – opowiada Grażyna Szapołowska.

Aktorka przyznaje, że nie zna zbyt wielu polskich projektantów i dlatego trudno jej porównywać ich z Ossolińskim. Tym bardziej że z nim łączy ją już nie tylko miłość do mody, lecz także przyjaźń.

Cenię Tomasza za to, że potrafi być wiernym przyjacielem, za to, że zachowuje wszystkie sekrety dla siebie, nie jest osobą, która sprzedaje coś, nawet, jeżeli wie. Jest bardzo taktowny, kulturalny, pełny pomysłów, ma bardzo piękną duszę. Jest po prostu dobrym przyjacielem. Zawsze musimy przynajmniej raz w tygodniu wypić szampana w starym hotelu „Bristol” – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jutro do kin wchodzi film „Tomasz Ossoliński. Before the Show” Judyty Fibiger przedstawiający kulisy pracy jednego z najlepszych polskich projektantów – Tomasza Ossolińskiego. Swoją karierę zaczął jako osiemnastolatek, od dwudziestu lat z powodzeniem prowadzi autorską markę. Ostatnio można było go oglądać w roli mentora młodych twórców mody w programie „Project Runway” na antenie TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.