Newsy

Grzegorz Hyży pracuje nad kolejną płytą. W planach ma także koncert w Egipcie

2015-02-26  |  06:45

Grzegorz Hyży premierę kolejnego krążka zaplanował na koniec roku lub początku przyszłego. Część nowych piosenek ma już w głowie, inspiracji wciąż przybywa. Wokalista skupia się obecnie na promocji debiutanckiej płyty „Z całych sił”. Na początku lutego ruszył w trasę koncertową po Polsce. W planach ma także koncert w Egipcie w ramach akcji „Eska odwołuje zimę”.

Pracuję z zespołem nad nowym materiałem. Skupiamy się na tworzeniu nowych dźwięków, coś mi już w głowie gra. Kiedy przyjdzie odpowiedni moment, to przysiądziemy i pozlepiamy w jedną całość wszystkie wcześniej zapisane dźwięki –  mówi finalista trzeciej edycji programu „X Factor”.

Debiutancka płyta zdobyła status złotej płyty. Od 7 lutego zespół gra cykl koncertów w Polsce. Niedługo Grzegorz Hyży wystąpi także w Egipcie, gdyż został zaproszony do akcji  „Eska odwołuje zimę”, w której wylosowani słuchacze i wybrani wokaliści spędzą wakacje w kurorcie Marsa Alam.

To bardzo przyjemny projekt, tym bardziej że bardzo lubię ciepło i słońce. Radio zabiera ze sobą cały samolot słuchaczy. Zadbamy o to, żeby przeżycia na tym wakacyjnym wyjeździe były na najwyższym poziomie – mówi piosenkarz.

Ostatnio, jak donoszą plotkarskie media, w życiu prywatnym Grzegorza Hyżego nastąpiły zmiany. Po rozwodzie piosenkarz znalazł nową miłość i spotyka się ze znaną prezenterką Agnieszką Popielewicz. Pod koniec grudnia para pojawiła się razem na ślubie Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora.  

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.