Newsy

Halina Mlynkova wydaje nową płytę

2013-10-25  |  11:00
Była wokalistka Brathanków wraca ze swoim drugim, autorskim albumem. Za produkcję  utworów na płycie „Po drugiej stronie lustra” odpowiada Leszek Wronka, który pracował m.in. z Karelem Gottem oraz Heleną Vondrackovą. Płytę Haliny Mlynkovej promuje singiel „Aż do dna”.

Po dwuletniej przerwie artystka postanowiła przypomnieć o sobie fanom nowym wydawnictwem.

Na krążku pojawią się klimaty stricte irlandzkie. Tym razem nie zdecydowałam się na muzyczną podróż po całym świecie. Jest to tylko jeden rodzaj muzyki, ale przedstawiony w różnych odsłonach – stwierdza Mlynkova w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. – W tekstach przewija się zarówno smutek, nostalgia, powaga, jak i radość i poczucia humoru. Jako, że wszystko jest „po drugiej stronie lustra” to mogę puścić wodze fantazji.

Mlynkova cieszy się ze współpracy z Leszkiem Wronką, który wziął udział w produkcji nowej płyty.

Większość tekstów jest mojego autorstwa oraz Leszka Wronki, który dodatkowo był producentem i pomysłodawcą albumu. Wspólna praca nad tekstem jest dla mnie idealna, gdyż nie lubię zostać sama ze swoimi wersami bez jakiekolwiek opinii. Jedną piosenkę na moją płytę, oprócz mnie i Leszka, napisał Zbyszek Książek – dodaje piosenkarka.

Pierwszym autorskim albumem Haliny Mlynkovej był wydany w 2011 roku krążek pt. „Etnoteka”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.