Newsy

Iwona Węgrowska: Kończę 32 lata. Mój wizerunek powinien być bardziej stonowany

2014-05-16  |  07:10
Piosenkarka Iwona Węgrowska przyznaje, że przeszła metamorfozę. Przede wszystkim zmieniła fryzurę, sposób ubierania się. Związane jest to z przygotowaniami do wydania nowej płyty. Piosenkarka podkreśla, że nigdy nie interesowała się modą, a całą swoją energię skupiała wyłącznie na śpiewaniu, jednak wie, że nad wizerunkiem artysty musi pracować sztab osób.

17 maja kończę 32 lata. Jestem spokojniejsza, jestem mężatką, więc wizerunek powinien być bardziej stonowany. Przy nowej muzyce, którą teraz robię, nie zabraknie sportowych rzeczy. Ale też nie zabraknie oczywiście szpilek, takiej elegancji i na pewno też jakiejś wariacji – powiedział Iwona Węgrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Do tej pory Węgrowska wybierając kreacje sceniczne, polegała na swojej intuicji, która często była krytykowana przez media. Tym razem postawiła na stylistów i fryzjerów.

Cały czas miałam długie włosy i było przy nich mało pracy. Wyprostowały się. Te krótkie włosy jest trudniej ułożyć, bo trzeba je kręcić, coś tam z nimi kombinować. Jeden sterczy w prawo, drugi w lewo, trudno jest mi się jeszcze na razie do nich przyzwyczaić. Aczkolwiek dobrze się czuję, bo jest tak lekko, fajnie, zwiewnie, poza tym lato idzie – tłumaczy Węgrowska. 

Wokalistka podkreśla, że nowy image dodaje jej pewności siebie i teraz czuje się lepiej sama ze sobą, chociaż moda jest dla niej tematem tabu.

– Nie znam się na modzie. Znam się tylko i wyłącznie na śpiewaniu. Nigdy nie zwracałam uwagi na wizerunek. Niestety, media bardziej zwracały na to uwagę. Ale głosem – czterema oktawami mało kto może się pochwalić – tłumaczy wokalistka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.