Newsy

Iwona Węgrowska nagrywa płytę z producentami Celine Dion. Rozpoczęła również współpracę z Liroyem

2014-05-21  |  06:50
Wokalistka Iwona Węgrowska pracuje nad nowymi albumami studyjnymi. Piosenkarka zamierza w najbliższym czasie wydać dwie płyty. Jedna z nich ma trafić na rynki zagraniczne, natomiast druga, której produkcji podjął się Liroy, ma ukazać się w kraju. Pierwsze efekty współpracy artystki z raperem mają ujrzeć światło dzienne już pod koniec tego miesiąca.

Pierwszy projekt Iwony Węgrowskiej – płyta anglojęzyczna – realizowany jest przez producentów współpracujących w przeszłości z Celine Dion. Na ich czele stoi Peter Doell. Pierwszymi utworami zapowiadającymi wydawnictwo były utwory „Las Vegas” oraz „Paris”. Wokalistka realizuje również projekt skierowany do polskich fanów.

Pracuję nad dwiema płytami. Jedna pojawi się na rynku amerykańskim i europejskim – w Rosji, Turcji, Francji i Wielkiej Brytanii. Głównym miejscem, w które celujemy, jest rynek francuski. Uwielbiam śpiewać w tym języku i tam mam najwięcej kontaktów i mogę sobie pozwolić na promocję. Oprócz tego pracuję nad drugim projektem z polskimi producentami – z Marianem Lichtmanem, Lofim, Wojtkiem Stępnikiem oraz Liroyem i jego kolegą Szymonem Pejskim, który jest twórcą projektu SteamLove – wyjaśnia wokalistka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Spośród wszystkich muzyków, z którymi Węgrowska rozpoczęła prace nad polską płytą, współpraca z Liroyem wzbudza największe kontrowersje. Artystka jest przekonana, że efekty wspólnych nagrań będą bardzo dobre.  

Chciałam na płycie postawić na różnorodne duety, dlatego też zaproponowałam współpracę Liroyowi. Kto bowiem może lepiej wprowadzić nowe brzmienia na płytę, jeżeli nie raper. A to nie tylko świetny muzyk, lecz także świetny facet, którego media pokazywały często w złym świetle. Poza tym on wie czego chce, śledzi trendy i od razu znalazł na mnie pomysł – mówi Iwona Węgrowska.

Pierwszym utworem promującym kolejną płytę piosenkarki będzie piosenka „Atak Serca”. Oprócz Liroya w nagraniach pomagał Szymon Pejski.

Po 25 maja odbędzie się premiera nowego singla zatytułowanego „Atak serca”. Początkowo miał nazywać się „Jestem zła”, ale ostatecznie stanęło na obecnym tytule. Singiel wyprodukowany jest przez Liroya i Szymona, którzy odpowiadają również za produkcję nadchodzącej płyty – zdradza Węgrowska.

Wokalistka jest zdania, że nadchodzący singiel pokażę jej drugą twarz. Węgrowska nie ma również wątpliwości, że utwór ma potencjał na bycie prawdziwym hitem.

Piotrek mówi, że ten singiel to po prostu petarda. Właśnie dlatego „Atak serca”, bo gdy usłyszałam, co Liroy zrobił z wokalem, to krzyknęłam tylko „Matko Boska, Piotrek, co zrobiłeś z moim głosem, ja tak nie śpiewałam”. Myślę, że niektórzy zejdą na zawał, po tym jak usłyszą, co się dzieje w tej piosence. Po pierwszym przesłuchaniu zwariowałam. Wokalnie mogłam poszaleć, przez co utwór nabrał większego powera. Nikt się raczej nie spodziewa takich rzeczy po mnie, ale cieszę się, że będę mogła pokazać siebie w nowej odsłonie – dodaje piosenkarka.

Do tej pory Iwona Węgrowska wydała trzy albumy studyjne. Ostatni z nich – „Dzielna” – ukazał się w październiku 2010 roku nakładem wytwórni EMI Music Poland.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.