Newsy

Jarosław Szado: ilość gwiazdeczek jest tak ogromna, że nie nadążam z zapamiętaniem ich imion

2018-03-20  |  06:21

Kiedyś pomyliłem Marikę z Mariną – przyznaje dziennikarz. Jego zdaniem wielość nowych gwiazd pojawiających się w polskim show-biznesie sprawia, że coraz trudniej zapamiętać ich imiona. Aby uniknąć kolejnych wpadek, Szado stosuje zaimki wskazujące lub zwroty grzecznościowe jak „Szanowna Pani”.

Internet otworzył drzwi do show-biznesu dla niemal wszystkich aspirujących artystów. Dzięki vlogom, własnym kanałom tematycznym oraz serialom internetowym możliwe jest szybkie zdobycie popularności, a nawet statusu gwiazdy. Podobny efekt mają wciąż niezwykle lubiane przez widzów programy typu talent show.

– W show-biznesie jest coraz więcej gwiazd. Gwiazdeczek jest tak ogromna ilość, że nie nadążam z zapamiętaniem ich imion – mówi Jarosław Szado agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Niewystarczająca znajomość nowych, dopiero wchodzących na salony gwiazd może prowadzić do poważnych wpadek zawodowych. Dziennikarzowi Polsat Café zdarzyło się pomylić Marikę z Marinę – nie znał jeszcze tej pierwszej, powiedziano mu jedynie, że jest to nowa wokalistka. Imię skojarzyło mu się natomiast z inną artystką.

– Pamiętałem Marinę, ponieważ moja siostra uczyła ją kiedyś w szkole, pamiętam ją jako dziewczynkę. Oczywiście zacząłem pytaniem: Marina, powiedz jak w muzyce? Na co ona spojrzała i odeszła – mówi Jarosław Szado.

Dziennikarz przyznaje, że był przerażony swoją wpadką. Przeprosił Marikę i z czasem nawet się z nią zaprzyjaźnił, do dziś jednak wspomina początek ich znajomości z zażenowaniem.

– Od tej pory, jak nie wiem, jak ktoś ma na imię, to lecę na „ty” albo „Szanowna Pani”, „Szanowny Panie” – mówi Jarosław Szado.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.