Newsy

Jessica Mercedes: to bardzo miłe, że jako młoda dziewczyna z Poznania jestem nominowana do nagrody w kategorii ikona mody

2016-09-12  |  06:55

Blogerka jest szczęśliwa z udziału w plebiscycie Kobieta Roku Glamour. Twierdzi, że cieszyłoby ją zwycięstwo, ale już sama nominacja w kategorii ikona mody jest dla niej wyróżnieniem. W najbliższym czasie planuje kolejne sesje zdjęciowe i współpracę z markami modowymi, zamierza także skupić się na rozwijaniu swojego kanału na YouTube.

Jessica Mercedes ma nadzieję na zwycięstwo w plebiscycie Kobieta Roku Glamour nominację otrzymała w kategorii Fashion Icon, a jej rywalkami są Areta Szpura, Marina Łuczenko-Szczęsna, Ada Fijał i Joanna Horodyńska. Gwiazda twierdzi, że cieszyłaby się ze zdobycia statuetki, jednak już sama nominacja jest dla niej ogromnym wyróżnieniem.

– Dla mnie to jest bardzo miłe, że jako młoda dziewczyna z Poznania jestem nominowana w tej kategorii i już samo to wyróżnienie, ten fakt, że jestem nominowana jest dla mnie bardzo ważny – mówi Jessica Mercedes.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone podczas gali organizowanej przez magazyn „Glamour”, a także przedstawione w październikowym numerze pisma.

Jessica Mercedes podkreśla, że w pełni wykorzystała letnie miesiące odpoczywała z przyjaciółmi w Grecji i Chorwacji. Zaraz po powrocie z wyjazdów zabrała się jednak do intensywnej pracy, już na początku września uczestniczyła w targach Bread & Butter w Berlinie. W kolejnych miesiącach nie zamierza zwalniać tempa pracy.

– Teraz będę miała dużo planów mocno modowych, różne sesje zdjęciowe, nagrania wideo i współpracę z różnymi markami modowymi, kosmetycznymi i nie tylko – mówi Jessica Mercedes agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blogerka nie wyklucza, że będzie kontynuować współpracę z marką Dior. Wiosną wzięła udział w kampanii „Backstage Pros”, linii kosmetyków umożliwiających błyskawiczne wykonanie makijażu i dokonywanie szybkich poprawek w każdej sytuacji. W skład linii wchodzą m.in. podkłady, korektory, bazy, cienie do powiek i błyszczyki.

– Miałam z nimi sesję zdjęciową, która ukazała się w magazynie „Elle”. Z wieloma markami mam tak, że jak rozpocznę już jedną współpracę, to raz na jakiś czas się odzywają z kolejnymi propozycjami i sobie tak regularnie powoli działamy – mówi Jessica Mercedes.

Blogerka chce się skupić także na rozwijaniu swojego kanału na platformie YouTube. Założyła go niespełna rok temu i publikuje na nim głównie treści związane z modą, często są to praktyczne porady. Ostatnie filmy, które zamieściła, dotyczyły m.in. pakowania się na wakacyjny wyjazd czy ubierania się latem tak, by wyglądać modnie i czuć się komfortowo w czasie upałów.

– Nagrywam np. lookbooki, czyli takie wideo modowe, gdzie przedstawiam różne stylizacje np. na tematy jakichś kategorii. Teraz bym chciała nagrać np. trendy jesienne. Robię również relacje z pokazów mody oraz spontaniczne, lifestyle’owe nagrania z moich podróży i to również publikuję mówi Jessica Mercedes.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.