Newsy

Joanna Horodyńska: Praca nie jest już dla mnie priorytetem. Najważniejsze jest to, żeby żyć

2018-01-26  |  06:13

Stylistka chce w większym stopniu czerpać radość z życia. Po trudnym końcu 2017 roku zamierza się skupić na rodzinie, podróżach i maksymalnym korzystaniu z życia. Gwiazda Polsat Café twierdzi, że praca przestała zajmować ważne miejsce w jej życiu.

Joanna Horodyńska jest gospodynią programu „Shopping Queen” i współprowadzącą magazyn „Gwiazdy na dywaniku”, zajmuje się personal shoppingiem oraz redagowaniem rubryk dotyczących tematyki modowej na łamach magazynów lifestyle'owych. Na 2018 rok ma kolejne plany zawodowe, zamierza jednak znacznie ograniczyć pracę na korzyść życia prywatnego. 

Praca będzie, ale praca nie jest już na tym etapie mojego życia najważniejsza. Najważniejsze jest to, żeby żyć mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda Polsat Café twierdzi, że w ostatnich miesiącach przewartościowała swoje życie. Koniec 2017 roku był dla niej wyjątkowo trudny i mocno wpłynął na zmianę jej nastawienia do przyszłości. Obecnie najważniejsza jest dla stylistki rodzina i własny rozwój.

Chcę postawić na podróże, rodzinę i układanie różnych spraw, przede wszystkim na to, żeby żyć. Chciałabym, żeby ten rok był na 100 proc. do życia mówi Joanna Horodyńska.

Plany wyjazdowe gwiazda już zaczęła spełniać. Nowy rok przywitała bowiem na Sri Lance, gdzie spędziła również pierwsze dni stycznia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.