Newsy

Joanna Horodyńska: Praca nie jest już dla mnie priorytetem. Najważniejsze jest to, żeby żyć

2018-01-26  |  06:13

Stylistka chce w większym stopniu czerpać radość z życia. Po trudnym końcu 2017 roku zamierza się skupić na rodzinie, podróżach i maksymalnym korzystaniu z życia. Gwiazda Polsat Café twierdzi, że praca przestała zajmować ważne miejsce w jej życiu.

Joanna Horodyńska jest gospodynią programu „Shopping Queen” i współprowadzącą magazyn „Gwiazdy na dywaniku”, zajmuje się personal shoppingiem oraz redagowaniem rubryk dotyczących tematyki modowej na łamach magazynów lifestyle'owych. Na 2018 rok ma kolejne plany zawodowe, zamierza jednak znacznie ograniczyć pracę na korzyść życia prywatnego. 

Praca będzie, ale praca nie jest już na tym etapie mojego życia najważniejsza. Najważniejsze jest to, żeby żyć mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda Polsat Café twierdzi, że w ostatnich miesiącach przewartościowała swoje życie. Koniec 2017 roku był dla niej wyjątkowo trudny i mocno wpłynął na zmianę jej nastawienia do przyszłości. Obecnie najważniejsza jest dla stylistki rodzina i własny rozwój.

Chcę postawić na podróże, rodzinę i układanie różnych spraw, przede wszystkim na to, żeby żyć. Chciałabym, żeby ten rok był na 100 proc. do życia mówi Joanna Horodyńska.

Plany wyjazdowe gwiazda już zaczęła spełniać. Nowy rok przywitała bowiem na Sri Lance, gdzie spędziła również pierwsze dni stycznia.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.