Newsy

Joanna Przetakiewicz: największą ekscytację odczuwam, kiedy przychodzą do nas stałe klientki i chcą po raz kolejny założyć La Manię

2016-09-16  |  06:55
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Czuję satysfakcję, kiedy kreacje z pracowni La Mania wybierają największe światowe gwiazdy, takie jak Ellie Goulding czy Cindy Crawford, jednak każda klientka jest dla niej tak samo ważna, bez względu na to, czy jest znana, czy nie – podkreśla Joanna Przetakiewicz. Projektantka chce, by stworzona przez nią marka była nowoczesna, przyjazna i czarująca. Jej zdaniem choć trudno dorównać światowym potęgom w tej branży, to trzeba robić wszystko, by się wyróżniać i zajść jak najwyżej.

    La Mania ma zaledwie 6 lat i już jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych na świecie. Jej ubrania można kupić w prestiżowym Harrodsie, a jej sukienki noszą największe sławy show-biznesu i sztuki.

    Ellie Goulding, Nicole Scheriznger czy Cindy Crawford to wspaniałe gwiazdy i oczywiście jestem bardzo dumna, kiedy noszą nasze rzeczy. Ale tak naprawdę największą ekscytację odczuwam, kiedy przychodzą do nas stałe klientki i chcą założyć po raz kolejny La Manię. Ogromną przyjemnością jest zobaczyć dziewczynę na ulicy albo na imprezie, w kinie, która nosi naszą kolekcję – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.

    Projektantka przyznaje, że nie zwalnia tempa. W głowie wciąż ma wiele pomysłów, które chce zrealizować. Na razie priorytetem jest jak najlepsza prezentacja na światowych wybiegach podczas dużych imprez modowych.

    – Bardzo ciężko pracujemy, bo za chwilę pokazujemy się na mediolańskim Fashion Weeku i na paryskim Fashion Weeku. Potem pokaz w Londynie, więc bardzo dużo się dzieje i bardzo dużo przed nami – mówi Joanna Przetakiewicz.

    Joanna Przetakiewicz podkreśla, że La Mania to jej czwarte dziecko, któremu poświęca bardzo dużo czasu. Robi wszystko, by swoją kreatywnością i nowymi inspiracjami oczarować potencjalnych klientów.

    – Chcę, żeby była marką światową, nowoczesną, przyjazną, czarującą, pełną wdzięku. To, jaki cel sobie postawiłam i jak go konsekwentnie realizuję od lat, oczywiście osiągnęliśmy już bardzo wiele, bo mając swój butik w Harrodsie, będąc w wielu międzynarodowych miejscach i multibrandowych świetnych sklepach, oczywiście robię to, co sobie wymarzyłam. Ale dla nas zawsze i tak Polska była, jest i będzie najważniejsza – mówi Joanna Przetakiewicz.

    Zdaniem Joanny Przetakiewicz sektor modowy w Polsce rośnie w siłę. Przybywa klientów, którzy chcą czasem wydać nieco więcej, ale na ubrania dobrej jakości. To wyzwanie dla projektantów, którzy muszą wciąż poszerzać ofertę i zaskakiwać niebanalnymi pomysłami. Nie jest to łatwe, bo w branży już panuje spora konkurencja. Przetakiewicz podkreśla, że aby odnieść sukces, trzeba nie tylko kochać modę, lecz także stąpać twardo po ziemi.

    Chanel, Givenchy, Balmain czy Saint Laurent to legendy budowane przez lata. To są wielkie imperia, gigantyczne korporacje, to są miliony, setki milionów, w związku z tym dorównanie im jest nierealne. My nigdy nie będziemy mieć takich budżetów – dodaje Joanna Przetakiewicz.

    La Mania powstała we wrześniu 2010 roku w Warszawie. Obecnie jest wiodącą marką modową w Polsce i rozwija się na innych europejskich rynkach.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć