Newsy

Kaja Śródka: Jako rozrywkowy rodzic w te wakacje zabiorę synka na sopockie plaże. W planach jest też Mykonos

2015-07-02  |  07:00

Kaja Śródka nie boi się podróżować z małym dzieckiem. Roczny synek Teodor będzie jej towarzyszył podczas tegorocznych wakacji na greckiej wyspie Mykonos. Projektantka i jej partner zamierzają także zabrać syna nad polskie morze.

Kaja Śródka znana jest z zamiłowania do podróży. Po urodzeniu dziecka nie zarzuciła swojej pasji. Nadal chętnie wyjeżdża nie tylko zawodowo, lecz także prywatnie, nie boi się też zabierać synka Teodora ze sobą. Już kilka miesięcy po porodzie wybrała się z partnerem Patrykiem Mikiciukiem i synkiem do Indonezji. Także podczas tegorocznych wakacji planuje podróże z dzieckiem.

– Chcemy smyknąć na Mykonos. To jest takie miejsce, które odwiedzam od lat X i co roku staram się tam być. A młodego wcześniej będziemy ciągać pewnie jako rozrywkowi rodzice po plażach sopockich, open’erach. Nad naszym polskim morzem także planujemy jakoś spędzić czas – mówi Kaja Śródka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Projektantka chętnie dzieli się zdjęciami z podróży ze swoimi fanami na Facebooku i Instagramie. Rzadko jednak publikuje fotografie, na których uwieczniony jest jej synek. Śródka twierdzi, że chce chronić prywatność swojego dziecka, uważa też za niezdrowe pokazywanie zdjęć dzieci w mediach społecznościowych.

– Nie chodzi o to, czy ktoś wydrukuje jego zdjęcie w jakimś lepszym czy gorszym czasopiśmie, bo to kompletnie nie to. Nie wiadomo, kto wchodzi na nasz portal. Wydaje mi się, że to jest granica naszej prywatności i staramy się ją chronić – mówi Kaja Śródka.

W podróżach projektantce towarzyszy nie tylko roczny Teodor, ale także pies Gremlin, którego Śródka określa mianem swojego drugiego, czworonożnego syna.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.