Newsy

Katarzyna Cerekwicka od czerwca schudła 12 kg. Korzysta z diety podobnej do tej stosowanej przez Karolinę Szostak

2017-10-05  |  06:48

Kiedyś uwielbiała słodycze, dziś niemal wszystkie są dla niej zbyt słodkie. Wokalistka całkowicie wyeliminowała z codziennego jadłospisu desery, niezdrowe przekąski oraz fast foody, opierając dietę przede wszystkim na warzywach. Jest pod stałą opieką dietetyka, który monitoruje jej postępy. Efektem tej blisko półrocznej pracy wokalistki jest redukcja wagi o 12 kg.

Wczesnym latem tego roku Katarzyna Cerekwicka całkowicie zmieniła sposób odżywiania. Wcześniej kilkakrotnie próbowała zrzucić nadmierne kilogramy, samodzielnie modyfikując jadłospis. Wokalistka przyznaje jednak, że czuła się zagubiona, zdecydowała się więc na pomoc ze strony specjalisty. Od czerwca stosuje caterng dietetyczny Przełom w odżywianiu, który wcześniej z sukcesem przetestowała Karolina Szostak.

– Po pierwsze, ta dieta bardzo mi smakuje, po drugie gotowanie samemu to kuchnia mało różnorodna, mało urozmaicona – mówi Katarzyna Cerekwicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka zapewnia, że dzięki cateringowi dietetycznemu dostarcza swojemu organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze w idealnych proporcjach. Posiłki, które otrzymuje w pudełkach, zawierają mało węglowodanów, za to dużo białka. Gwiazda bardzo szybko zauważyła pozytywne efekty zmiany nawyków żywieniowych. Znacznie lepiej się czuje, zrzuciła też nadmiar kilogramów.

– Od czerwca jest to 12 kg w dół – mówi Katarzyna Cerekwicka.

– Dużo, 12 kg z bólem czy łatwo i przyjemnie? – pyta dziennikarka.

– Właśnie nie, ale jestem niezłą fighterką – dodaje wokalistka.

Gwiazda je obecnie bardzo dużo warzyw, które ogromnie polubiła. Wyeliminowała ponadto z codziennej diety posiłki typu fast food oraz słodycze i niezdrowe przekąski. Jej zdaniem prawidłowo zbilansowany jadłospis sprawia, że organizm nie domaga się energii z takich szkodliwych produktów jak czekolada czy tzw. junk food.

– Będę pierwszą osobą z niewielu, które nie mają łaknienia, jeśli chodzi o słodycze. Wcześniej uwielbiałam się pocieszyć jakąś czekoladą, teraz wszystko wydaje mi się za słodkie – mówi Katarzyna Cerekwicka.

Wokalistka bardzo szybko przyswoiła zasady zdrowego odżywania i nowe nawyki żywieniowe. Obecnie, jeśli sytuacja tego wymaga, gwiazda jest w stanie samodzielnie przygotować sobie prawidłowo skomponowany posiłek, np. podczas wyjazdów na koncerty. Na co dzień nie rezygnuje jednak z pomocy specjalistów dietetyków.

– Korzystam z Przełomu w odżywianiu. Jestem pod opieką dietetyczki, są pomiary wagi, masy ciała, więc człowiek czuje się zdrowszy, jest odpowiednie nawodnienie organizmu poprzez odpowiednie odżywianie –  mówi Katarzyna Cerekwicka.

Proces metamorfozy gwiazda rozpoczęła od wprowadzenia nowych zasad odżywiania, zależało jej bowiem przede wszystkim na redukcji wagi. Z czasem walkę o szczupłą sylwetkę wzbogaciła o regularne treningi, których celem jest ujędrnienie ciała.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.