Newsy

Katarzyna Cichopek: Mam w sobie dużo empatii. Pomaganie to część mnie

2014-07-17  |  07:10
Katarzyna Cichopek podkreśla, że zawsze lubiła angażować się w pomoc tym, którym wiedzie się gorzej. Teraz dodatkowo wykorzystuje do tego celu swoje umiejętności aktorskie i popularność. We wrześniu do sklepów trafi zabawka edukacyjna mówiąca głosem aktorki, a część dochodów z jej sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne.

Zaczęłam pomagać na różne sposoby już w szkole podstawowej. Zawsze organizowałam zbiórki pieniędzy czy ubrań, pomagałam zwierzętom. Lubiłam pomagać i chcę pomagać. Mam w sobie duży pokład empatii. Jest to część mnie, chcę poprzez moją pomoc uczyć też moje dzieci tej wrażliwości na cierpienie innych – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Cichopek, aktorka.

Katarzyna Cichopek rozpoczęła współpracę z producentem zabawek edukacyjnych i jednej z nich udzieliła swojego głosu. Na razie aktorka nie chce zdradzać wielu szczegółów. Wiadomo tylko, że produkt jest przeznaczony dla dziewczynek.
 
Udzieliłam głosu pewnej zabawce. Nie mogę jeszcze dzisiaj powiedzieć jakiej, wszystko będzie wiadomo w sierpniu, a we wrześniu ta  trafi ona do sklepów. Jest to zabawka dla dziewczynek. Nagrywając dla niej głos, nagrywałam tak, jakbym mówiła do swojej córeczki. To jest dla mnie wyjątkowy przedmiot – dodaje Katarzyna Cichopek. 

Aktorka zdecydowała się na współpracę z producentem zabawek edukacyjnych Dumel Discovery między innymi dlatego, że ta firma będzie wspierać finansowo Fundację Dziecięca Fantazja. Aktorka, która od kilku lat jest jej ambasadorką, podkreśla, że zawsze z chęcią przyjmuje podobne propozycje.

Spotkałam Patrycję, czyli prezes fundacji „Dziecięca Fantazja”, która jest tak charyzmatyczna, przy tym uśmiechnięta i pozytywna, że to ona mnie zainspirowała do tego, żeby właśnie z tą fundacją się związać. Wiem o tym, że jak włożę tam pracę, na przykład znajdę sponsora, to wiem, że Patrycja zrobi wszystko, żeby marzenie jakiegoś dziecka było spełnione na 150 proc. – tłumaczy Katarzyna Cichopek.

Za działalność w Fundacji „Dziecięca Fantazja” Katarzyna Cichopek była nominowana w plebiscycie Gwiazdy Dobroczynności.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.