Newsy

Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu

2024-08-30  |  06:21

To niewątpliwie przełomowy rok w życiu zawodowym Katarzyny Cichopek. Po zwolnieniu z TVP wraz ze swoim partnerem Maciejem Kurzajewskim znaleźli zatrudnienie w konkurencyjnej stacji. Będzie można ich oglądać między innymi w programie „Halo tu Polsat”. Ale gwiazdy „M jak miłość” nie mogło również zabraknąć na prezentacji jesiennej ramówki Telewizji Polskiej, gdzie uspokajała, że jej bohaterka nie znika z serialu.

– Z Kingą wszystko w porządku, dziękuję za troskę, nagrywamy 25. sezon serialu. W tym roku mija nam 25 lat pracy na planie, więc to jest też dla nas ogromny sukces i też uroczystość, którą będziemy hucznie, mam nadzieję, świętować. Tak że wszystko w porządku z moją postacią, ma dużo fajnych perypetii życiowych i czeka ją jeden wyjazd, chyba pierwszy raz od 14 lat gdzieś wyjeżdżamy – mówi agencji Newseria Lifestyle Katarzyna Cichopek.

Kiedy wraz z Maciejem Kurzajewskim stracili pracę w TVP, postawili na autorski podcast „Serio?”, z którym wiązali duże nadzieje. Projekt na YouTubie zgromadził 6,5 tys. subskrybentów. W sumie nagrali dziewięć odcinków, a ostatni miał premierę trzy miesiące temu. Katarzyna Cichopek przekonuje jednak, że ten temat nie jest jeszcze zamknięty.

– Oczywiście wrócimy do nagrań, jak tylko nam czas pozwoli, ale teraz mieliśmy wakacyjną przerwę. Mamy teraz tyle zajętości związanych z produkcjami, w których bierzemy udział na antenie Polsatu, ja też przy okazji jeszcze kręcę serial i za chwilę startuje rok szkolny, więc ci, co mają dzieci, to wiedzą, jaki to jest trudny okres, trzeba go przetrwać – tłumaczy.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski poprowadzą teraz nowy śniadaniowy program „Halo tu Polsat”. Kolejny jej projekt to reality show „Moja mama i twój tata”, w którym doświadczone przez życie osoby po czterdziestce szukają szansy na nową miłość. Pomogą im w tym dorosłe dzieci. Pierwszy odcinek w środę, 4 września o godz. 20:10.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.