Newsy

Katarzyna Krupa: doświadczenie tancerki wykorzystuję tylko prywatnie, jestem królową parkietu

2017-02-20  |  06:50

Dziennikarka uważa, że dzięki tańcowi do dziś zachowuje elegancką, wyprostowaną sylwetkę. W obecnej pracy zdarza jej się również korzystać z kontaktów, które nawiązała podczas kariery na parkiecie. Umiejętności taneczne wykorzystuje jednak wyłącznie na prywatnych imprezach.

Katarzyna Krupa zadebiutowała w mediach jako tancerka występująca w programie „Taniec z gwiazdami”. Była taneczną partnerką takich gwiazd jak Tomasz Sobczak i Andrzej Deskur. Z czasem jednak została prezenterką pogody w stacji TVN, obecnie natomiast pracuje jako dziennikarka Telewizji WP. Twierdzi, że choć nie tańczy już zawodowo, nadal wykorzystuje doświadczenie zdobyte na parkiecie.

– Moje znajomości taneczne wykorzystuję w roli dziennikarskiej, ponieważ trochę kontaktów przez moją karierę taneczną zdobyłam – mówi Katarzyna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi też, że dzięki tańcowi do dziś zachowuje piękną postawę. Stara się cały czas być wyprostowana i elegancka, czego wymagała od niej praca na parkiecie. Dziennikarka ma nadzieję, że jest to nawyk, którego nie zapomniała po zakończeniu kariery tanecznej.

– Ale czy wykorzystuję taniec teraz? Chyba już nie. Chociaż wykorzystuję prywatnie, na imprezach jestem królową parkietu – mówi Katarzyna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.