Newsy

Kora i Piotr Rogucki nie będą się już tak ostro kłócić w "Must Be the Music"

2015-06-22  |  06:50
Mówi:Piotr Rogucki (wokalista, lider zespołu Coma)
Kora (wokalistka)
  • MP4

    Kora i Piotr Rogucki zapowiadają, że w 10 edycji „Must Be the Music” nie będą się już tak ostro kłócić. Jurorzy przyzwyczaili się do siebie i polubili. Wokalistka przyznaje, że przez ostatni czas była nastawiona bardziej bojowo niż pokojowo.

    Kora mnie zaakceptowała. Dotarliśmy się. Nie ma jakiś specjalnych spięć. Wszystko jest zsynchronizowane  – mówi Piotr Rogucki w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Kora również przyznaje, że jej relacje z Piotrem uległy poprawie.

    Jak się przez lata z kimś pracuje, to się ludzie docierają w taki czy inny sposób. Ostatnio wytworzyłam energię wojenną, ale bardzo lubię nasze jury. Z Piotrem można się dogadać i dotrzeć – mówi wokalistka.

    Ostre spięcia muzyków trwały od 8. edycji show „Must Be the Music”. Obecnie zakończyły się zdjęcia do 10 edycji, którą będzie można zobaczyć już jesienią w telewizji Polsat. Piotr Rogucki uważa, że będzie to najlepsza seria, a sukces program wiąże z możliwością występów różnorodnych muzyków.

    Występują tu tak naprawdę wszyscy, czyli np. koło alternatywnego elektro jak również stare babcie, które na co dzień szyją kapelusze, a śpiewają dla przyjemności albo robią pierogi. Taka pani jednego dnia zrobiła np. 400 pierogów i co prawda tekstu nie umiała, ale o pierogach opowiedziała fantastycznie. To będzie najlepsza edycja w historii, występuje dużo ciekawych postaci. Widzowie będą zadowoleni – mówi Piotr Rogucki.

    Ostatnią edycję programu wygrał Marcin Patrzałek 14-letni gitarzysta z Kielc.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Handel

    Firma

    Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

    Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

    Media

    Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

    Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.