Newsy

Kora podczas wakacji będzie malować w Brazylii

2015-06-19  |  06:55

Kora ma już zaplanowane wakacje. Pojedzie do Brazylii. Gwiazda chce tam pisać piosenki oraz malować. Tak twórczo spędzany czas to jej jedyny sposób na relaks. Wokalistka właśnie skończyła zdjęcia do 10. edycji show „Must Be the Music”.

8 czerwca Kora świętowała swoje 64. urodziny. Z tej okazji na Facebooku projektanta mody Arkadiusa pojawiło się zdjęcie przedstawiające jego i wokalistkę podczas egzotycznej podróży.

Kontaktujemy się oczywiście na Skype, widzimy, rozmawiamy godzinami. Arcadius należy do nielicznego grona ludzi poznanych dosyć późno w moim życiu, bo jestem wierna w przyjaźni, których ja po prostu pokochałam. Kocham Arkadiusza i uważam, że jest częścią mojego życia i mojej rodziny – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Kora.

Wokalistka zamierza wykorzystać swoje wakacje w bardzo twórczy sposób. 

Jestem osobą piszącą. Bardzo dużo maluję. Nie mówię, że jestem Picassem czy Fridą Kahlo, ale to mnie bardzo relaksuje psychicznie, duchowo. Skupiam się i odrywam od rzeczywistości. To rodzaj terapii – przyznaje Kora.

Wokalistka pod koniec 2013 r. zachorowała na raka. Choć już wiosną 2014 r. wystąpiła w show „Must Be the Music”, to przestała koncertować. Na razie śpiewa w domu. W wakacje również nie wystąpi dla publiczności, bo jak niedawno powiedział jej mąż Kamil Sipowicz w rozmowie z „Super Expressem”, gwiazda na razie skupia się na rekonwalescencji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.