Newsy

Krakowskie Biuro Festiwalowe: Sylwester z TVN będzie produkcją na światowym poziomie

2013-12-27  |  06:25
Mówi:Izabela Helbin
Funkcja:Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego
  • MP4
  • Krakowski sylwester będzie się tradycyjnie odbywać na Rynku Głównym. Jest to powrót do formuły, którą miasto realizowało przed kilku laty. Parterem medialnym imprezy jest telewizja TVN. Organizatorzy zamierzają usytuować scenę w nietypowym miejscu – między Sukiennicami a wieżą ratuszową.

    Scena potężna, potężna technika, genialny system nagłośnieniowy, naprawdę produkcja światowa. Na scenie pojawi się ponad 30 gwiazd mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego.

    W tegorocznym koncercie sylwestrowym udział wezmą zarówno artyści młodego pokolenia, jak i te gwiazdy, które mają już bardzo silną pozycję na rynku muzycznym. Wśród nich będą m.in.: Perfect, Agnieszka Chylińska, Tatiana Okupnik, Monika Brodka, Dawid Podsiadło czy Ewelina Lisowska.

    Podzieliliśmy ten koncert na cztery części  tak jak cztery żywioły. Atrakcją dla publiczności zarówno tej przed telewizorami, jak i tej przed samą sceną na płycie rynku będą konkursy. Mnóstwo nagród, mnóstwo atrakcji dodaje Izabela Helbin.

    Największe tegoroczne imprezy sylwestrowe odbędą się także w kilku innych polskich miastach. Gdynia organizuje sylwestra we współpracy z Telewizją Polsat, a Wrocław TVP2. W Warszawie sylwestrowy koncert odbędzie się na błoniach Stadionu Narodowego, tym razem bez udziału żadnej stacji telewizyjnej.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.