Newsy

Leszek Stanek: Święta obchodzę okazjonalnie. Czasami mi się chce podejść do tego tematu i odrobić zadanie domowe, czasami nie

2017-12-21  |  06:22

W ubiegłym roku Leszek Stanek postawił na tradycję i w jego mieszkaniu stanęła piękna choinka. Na tę okazję kupił zestaw gustownych dekoracji, a efektem pochwalił się na portalu społecznościowym. Tym razem aktor chce nieco odpocząć po wyczerpujących wyzwaniach zawodowych, dlatego Boże Narodzenie spędzi u swojej siostry. Nowy rok natomiast przywita lampką dobrego szampana w Nicei.

Aktor przyznaje, że w ubiegłym roku nadzwyczaj udzieliła mu się świąteczna atmosfera. Najpierw na Instagramie zamieścił swoje zdjęcie z dzieciństwa zrobione właśnie podczas świąt Bożego Narodzenia. Na czarno-białej fotce widać uroczego kilkuletniego chłopca ubranego w pelerynę i świąteczną czapkę. Na fali wspomnień aktor postanowił więc kupić i udekorować choinkę. Stanek podkreśla jednak, że w okresie świątecznym najważniejszy nie jest przepych, ale miła atmosfera i sprawianie radości innym.

Jestem okazjonalny, jeśli chodzi o święta. Uważam taki rok przestępny, że czasami mi się chce podejść do tego tematu i odrobić zadanie domowe, czasami nie. W zeszłym roku było szaleństwo choinkowe, ubrałem choinkę, może się starzeję, kupiłem ładne ozdoby. W tym roku z kolei obiecałem siostrze, że przyjadę do niej na ten czas bożonarodzeniowy, spędzimy go rodzinnie, z siostrzenicami, ze szwagrem – mówi agencji Newseria Leszek Stanek, tancerz, aktor.

Nowy rok aktor planuje przywitać na Lazurowym Wybrzeżu. Zdradza też, że jedno z miast na południu Francji szczególnie go oczarowało.

Zakochałem się w Nicei, będąc po raz pierwszy w te wakacje, i myślę, że nie jest to dziełem przypadku, że króluje tam jako napój szampan, a ja jestem koneserem i ogromnym fanem tego trunku. Wiemy, skąd wzięło się u mnie na Facebooku czy w programie „Azja Express” sformułowanie „champagne for everyone” – tego wam wszystkim życzę, nie tylko w okresie świąteczno-noworocznym, lecz także przez całe życie – mówi Leszek Stanek.

Stanek przyznaje, że pod koniec każdego roku robi podsumowanie, szczególnie swoich dokonań zawodowych. Z perspektywy czasu lepiej bowiem można ocenić, co udało się zrealizować, a co można jeszcze nadrobić.

– Myślę, że to jest fajna sprawa, natomiast nie klęczę na grochu i nie płaczę z tytułu tego, że coś mi nie wyszło albo z jakiegoś niepowodzenia. W tym roku spełniłem swój plan, z małymi obsuwami, aczkolwiek on jest spełniony, wiadomo, że był to rok po sezonie „Azji Express”, gdzie bardzo wiele fajnych rzeczy w moim życiu prywatnym i zawodowym się zadziało. Teraz szykuję już plan na kolejny rok. W grudniu mam jeszcze dwie premiery – jedna to premiera muzyczna mojego trzeciego wideoartu do piosenki „I don’t wanna”, a na przełomie stycznia i lutego przygotowuję już kolejną do kolejnego numeru – mówi Leszek Stanek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.