Newsy

Maja Sablewska: aby zarobić na swoje pierwsze dżinsy, pracowałam w myjni w Sosnowcu

2017-10-10  |  06:43
Mówi:Maja Sablewska
Funkcja:doradca wizerunkowy, prezenterka telewizyjna
  • MP4
  • Nie wstydzę się niczego, co robiłam w swoim życiu – mówi prezenterka. Nie wypiera się pracy w myjni samochodowej czy opieki nad dziećmi znanej wokalistki. Twierdzi, że zdarzenia z przeszłości ukształtowały ją jako odważną i pewną siebie kobietę. Tej wiary we własne możliwości teraz gwiazda TVN Style chce uczyć inne kobiety.

    Maja Sablewska od blisko czterech lat pomaga Polkom odnaleźć własny styl i pewność siebie. Gwiazda TVN Style nie ukrywa jednak, że jeszcze kilkanaście lat temu ona sama potrzebowała takiego wsparcia. Była wówczas zakompleksioną dziewczyną, która nie lubiła zdjęć oraz pokazywania się przed kamerą. Nie miała także obecnego, charakterystycznego stylu ubierania.

    – Ciężką pracą doszłam do momentu, w którym mogę śmiało powiedzieć, że jestem pewna siebie i tej pewności siebie uczę inne kobiety – mówi Maja Sablewska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Prezenterka przyznaje, że przeszła długą, wyboistą i obfitującą w negatywne zdarzenia drogę od dziewczyny z małego miasteczka do gwiazdy telewizyjnej. Zwłaszcza początki jej pracy zawodowej były trudne: jako nastolatka pracowała w myjni samochodowej, by zarobić na modne dżinsy. Później została opiekunką dzieci Natalii Kukulskiej.

    – Nie wstydzę się niczego, co robiłam w swoim życiu, różne meandry życia i przede wszystkim praca doprowadziły mnie do tego, że robię teraz 9. edycję dla TVN Style i jestem naprawdę bardzo szczęśliwa – mówi Maja Sablewska.

    W przeciwieństwie do wielu gwiazd gospodyni programu „Sablewskiej sposób na modę” otwarcie mówi o niełatwych początkach w show-biznesie. Przyznaje, że jest to rodzaj odwagi, przede wszystkim jednak autentyczność. Prezenterka zawsze jest bowiem sobą, niczego nie udaje i nie kreuje fałszywej rzeczywistości. Jednocześnie przekonuje kobiety, że w życiu nie ma sytuacji beznadziejnych, co najwyżej trudne, z których zawsze można wyjść zwycięsko.

    Nie będę udawała, że pochodzę z bogatej rodziny albo że wszystko mi się trafiło, bo mam bogatego wujka. Tylko mówię szczerze, jak jest w moim życiu, jak to wszystko wyglądało – mówi Maja Sablewska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.