Newsy

Maja Sablewska: Pomagam Polkom zaakceptować siebie. To moja misja

2014-07-28  |  07:20
Maja Sablewska podkreśla, że czerpie z własnych doświadczeń, aby pomóc kobietom zaakceptować swój wygląd. Wszystko po to, by podobnie jak ona mogły przejść metamorfozę. Stylistka przekonuje, że program „Sablewskiej sposób na modę” ma na celu dowartościować kobiety i wydobyć z nich piękno. Sablewska nie chce być jedynie prowadzącą, lecz prawdziwą przewodniczką po świecie mody i mentorką dla Polek.

Sablewska uważa, że Polki są zabiegane i niedowartościowane, dlatego zapominają o swoich potrzebach. Atrakcyjne i piękne kobiety potrzebują pomocy stylistki, by zwrócić uwagę na swój wygląd, ukryć wady i podkreślić atuty.

Kobiety nie potrafią wydobyć z siebie tego piękna, to jest problem. Nie akceptują siebie pod ubraniem. Nieważne jest to, jaki mamy rozmiar, wiek, wzrost czy nawet wagę. Ważne jest to, czy akceptujemy siebie, stając przed lustrem nago. I jeżeli akceptujemy siebie, to wszystko jest w porządku, jeżeli nie, to pracujmy nad tym, żeby zdrowo się odżywiać, zdrowo żyć, żeby przeżyć to życie jak najlepiej, a nie w wieku 60-70 lat codziennie odwiedzać aptekę, bo to nie ma sensu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

„Sablewskiej sposób na modę” reprezentuje według prowadzącej nowe podejście do programów o metamorfozach. Stylistyka podkreśla, że stara się być dla swoich bohaterek przede wszystkim mentorką, a nie jedynie prowadzącą. Ona sama przeszła metamorfozę, dlatego może czerpać z własnych doświadczeń, by pomóc kobietom.

„Moda zaczyna się pod ubraniem” to jest filozofia, która pomaga mi tworzyć mój program. Pomaga mi pomagać Polkom. I pomaga mi pokazywać coś, czego nie da się ściągnąć z zagranicy w jakimś udanym mniej bądź bardziej formacie. Powiedziałam sobie, że chcę tworzyć ten program, ponieważ sama przeszłam metamorfozę. Oglądałam różne programy tego typu i nigdy nie były one przekonywające na tyle, żebym mogła uwierzyć, że to pomaga tym kobietom. Zawsze osoba prowadząca, może poza Gok Wanem w Anglii, była tylko prowadzącą. A ja wymyśliłam ten format, stworzyłam go specjalnie dla Polek i to było dla mnie bardzo istotne – tłumaczy Sablewska.
 
Program „Sablewskiej sposób na modę” jest emitowany na antenie TVN Style.
Więcej na temat
Gwiazdy Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę Wszystkie newsy
2014-07-18 | 07:10

Maja Sablewska: kiedyś wyglądałam jak orangutan, miałam wystającą szczękę i oponę

Maja Sablewska w programie „Sablewskiej sposób na modę” pomaga bohaterkom poczuć się atrakcyjniej i wspiera w odnalezieniu siebie i swojego stylu. Stylistka podkreśla,
Gwiazdy Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”
2013-12-13 | 09:00

Będzie kolejna edycja programu „Sablewskiej sposób na modę”

Autorski program Mai Sablewskiej okazał się hitem jesiennej ramówki TVN Style. Program będzie więc kontynuowany. Obecnie stylistka jest na etapie przeprowadzania castingów
Gwiazdy Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską
2013-11-25 | 08:25

Marcin Prokop nie chce być porównywany z Mają Sablewską

Marcin Prokop zadowolony ze sprzedaży swojej drugiej książki „Wszystko w porządku. Układamy sobie życie”, którą napisał wspólnie z Szymonem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.